  • 1. Data: 2003-01-13 18:52:36
    Temat: Sen :-)
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Snilo mi sie, ze stalem przed jakims kantorem, ktory za szyba mial
    wyswietlacz z cena dolara. Nagle zaczela szybko spadac, jakies 20 gr co
    kilka minut, ustawila sie wielka kolejka, az w koncyu cena spadla z 2.6 zl
    do 0 za jednym skokiem. Wtedy pan z kantoru wyszedl, zabral wyswietlacz i
    zamknal interes.
    M.

  • 2. Data: 2003-01-13 20:07:36
    Temat: Re: Sen :-)
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>

    To może być proroczy sen :).

  • 3. Data: 2003-01-13 20:19:26
    Od: "Doman" <D...@P...Gazeta.Pl>

    Yup, na to wyglada :>

  • 4. Data: 2003-01-14 00:57:04
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Nowak" <a...@a...net> napisał w wiadomości
    > To może być proroczy sen :).

    1$ = 0 zł to nie sen, tylko nocne majaczenia... ;-))
    Pozdrawiam, Joker

  • 5. Data: 2003-01-14 13:47:39
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 13 Jan 2003 19:52:36 +0100, w
    pw.edu.pl>, Michal
    Sawicki <m...@i...pw.edu.pl> napisał(-a):

> [...]
    > do 0 za jednym skokiem. Wtedy pan z kantoru wyszedl, zabral wyswietlacz i

    Nie wiem co pijasz wieczorami, ale też to chcę pić ;D.