  • 1. Data: 2003-01-13 21:06:40
    Temat: TPSA, PZ, pomyłki - jaki jest e-mail do dyrektora ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    jakiś czas temu ktoś pisał, że wysłał e-mail do kogoś z dyrekcji TPSA
    szukałem w archiwum, ale e-maila jakoś nie mogę odszukać
    czy może ktoś pamięta ?

    muszę napisać, że mimo usilnych próśb nie mogę otrzymać fakturki za rozmowy
    i umieszczenia w internetowej książce telefonicznej

    czy TPSA zanim wyłączy telefon przysyła upomnienia ?
    do mnie znowu nie przysłali faktury, a do banku nie dotarło zlecenie
    pobrania kasy z rachunku (mam ustalone PZ - złożyłem wniosek w listopadzie
    :)))

    teraz poczekam aż się odezwą - no chyba, że najpierw wyłączą telefon :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-13 21:38:33
    Temat: Re: TPSA, PZ, pomyłki - jaki jest e-mail do dyrektora ?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > teraz poczekam aż się odezwą - no chyba, że najpierw wyłączą telefon :)

    Hehe.... czym sie przejmujesz, najwyzej skorzystasz z uslug konkurencji ;)

    http://www.astercity.net/telefon.html
    http://www.sferia.pl/oferta/uslugi.php

    Maciej

  • 3. Data: 2003-01-13 21:57:15
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> writes:

> [...]
    > :)))
    >
    > teraz poczekam aż się odezwą - no chyba, że najpierw wyłączą telefon :)

    Jesteś z Warszawy? TPSA zmieniało system bilingowy i ma dokumentny
    #$@#$@l.

    Mój ostatni rachunek przyszedł na adres, który był moim adresem
    zameldowania w chwili składania wniosku o telefon (daawno temu).

  • 4. Data: 2003-01-14 08:06:39
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Marcin Kasperski" <M...@a...waw.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Mój ostatni rachunek przyszedł na adres, który był moim adresem
    > zameldowania w chwili składania wniosku o telefon (daawno temu).

    mój też :)

    tylko ,że oprócz adresu korespondencyjnego i zameldowania ja mam złożony w
    październiku :) wniosek o regulowanie rachunków poleceniem zapłaty :)

    poza tym nie będę jechał 300 km po rachunek
    na razie obiecali mi, że otrzymam duplikat

    --
    pozdrawiam
    plusz