  • 1. Data: 2003-03-01 13:42:54
    Temat: pytanie
    Od: "freelanzer // jarek nakielny" <f...@t...pl>

    witam,

    czy ktos moze mi doradzic jak najlepiej przeslac gotowke z usa do polski
    (poza uslugami Western Union)?

    jark n.

    www.freelanzer.prv.pl

  • 2. Data: 2003-03-01 13:59:13
    Temat: Re: pytanie
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    Użytkownik "freelanzer // jarek nakielny" <f...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:yN28a.166893$Rb4.2114105@news.chello.at...
    > witam,
    >
    > czy ktos moze mi doradzic jak najlepiej przeslac gotowke z usa do polski
    > (poza uslugami Western Union)?

    pytanie powtarza się średnio raz na miesiąc.
    czekiem. Do zrealizowania najtaniej w Pekao S.A. 0.25% od kwoty min 10 zł.
    Termin realizacji do 6 tygodni (inkaso)

  • 3. Data: 2003-03-01 22:01:06
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "freelanzer // jarek nakielny" <f...@t...pl> wrote in message

    > czy ktos moze mi doradzic jak najlepiej przeslac gotowke z usa do polski
    > (poza uslugami Western Union)?

    przeprowadzić aukcję na ebay.com i dokonać ze stanów opłaty poprzez
    BidPay.com :)

    wyjdzie taniej niż przesłanie czeku poleconym ze stanów - no i wyjdzie
    zdecydowanie szybciej

    pozdrawiam
    plusz