  • 1. Data: 2003-03-01 12:33:17
    Temat: Wznowienie nieaktywnej karty mBank
    Od: "Pawel P. Baran" <d...@u...univ.szczecin.pl>

    Witam!

    A pytanie mam takie: w regulaminie mBank ma takie coś na temat wznawiania kart:

    §27.
    1. Karta jest ważna od daty wydania do ostatniego dnia miesiąca wskazanego na karcie.

    2. Karta aktywna, która traci ważność jest wznawiana przez mBank automatycznie i
    przesyłana na adres Posiadacza karty, chyba że Posiadacz rachunku lub Posiadacz
    karty zgłosił wcześniej inną dyspozycję. Dyspozycja Posiadacza karty lub Posiadacza
    rachunku odwołująca automatyczne przedłużenie ważności karty powinna być złożona w
    nieprzekraczalnym terminie, który upływa na 45 dni przed upływem terminu ważności
    karty.

    U mnie ten nieprzekraczalny termin minął jakieś 2 tygodnie temu. Ale w punkcie drugim
    wyraźnie piszą, ze chodzi o aktywne karty, tymczasem ja swoich ostatnio jakoś nie
    aktywowałem. No i pytanie: wznowią mi je, czy nie wznowią? Na pewno ktoś miał taką
    sytuację, więc wie.

    Dzięki z góry,

    Paweł

  • 2. Data: 2003-03-01 14:41:16
    Temat: Re: Wznowienie nieaktywnej karty mBank
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl>

    Nie wznowią. Na początku działalności wznawiali wszystko ale potem dla
    oszczędności przestali wznawiać nieaktywowane.

    Pozdrawiam

    Marek