  • 1. Data: 2004-10-20 00:47:26
    Temat: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,2346811.html

  • 2. Data: 2004-10-20 05:03:17
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-20 02:47, Użytkownik BaLab napisał:
    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,2346811.html
    "City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki"

    Nawet poprawnie nazwy nie potrafią napisać;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-10-20 06:24:07
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    > Nawet poprawnie nazwy nie potrafią napisać;>

    no i co z tego? dalej w texcie jest napisane dobrze, wnioskowac nalezy,
    iz text napisala inna osoba niz ta ktora ustawaia tematy, hasla itd na
    stronie.

    zas co do tresci samej w sobie to najbardziej wkurwiajace jest to, ze
    faktycznie te pieniadze pewnie sa potrzebne temu dziecku, a jakis kretyn
    biurokrata, albo co pewniejsze jakis nieuk pracownik miaql zly dzien i
    stwierdzil ze zablokuje konto.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 4. Data: 2004-10-20 07:25:25
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@tlen.pl>

    Ten bank jest znany z bezczelności i cwaniactwa

  • 5. Data: 2004-10-20 07:37:57
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Ten bank jest znany z bezczelności i cwaniactwa

    Nie mam tam konta i mysle, ze nie bede mial. Z innymi bankami mi dobrze, o
    innych bankach slyszalem dobre rzeczy - o tym czytalem wiele nieoplacalnych
    opcji dla klienta w porownaniu z innymi, wiec cóż - artykul dodoatkowo
    potwierdził moje niezbyt dobre zdanie o nim.
    A szkoda, bo tak jak wyzej napsano, mysle ze jakis gosciu mial zly dzien. A
    za dwa dni przy pomocy interwencji Gazety wyjdzie, ze konto odblokowane,
    dalej otwarte i sroki dalaej sa zbierane.

    Żalosne i niezdrowe...Eh..

    Zeus@@@

  • 6. Data: 2004-10-20 07:43:45
    Od: " " <c...@g...pl>

    no nie, skur.....two citibanku, a najprawdopodobniej jakiegoś urzędasa tam
    pracującego mnie przeraża. żeby żerować na bezbronnym i chorym dziecku, bo matka
    zapomniała podpisać jakiegoś papierka - żenada.
    --
    pozdrowionka
    cigi

  • 7. Data: 2004-10-20 07:44:49
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/20/2004 2:47 AM, Użytkownik BaLab napisał :
    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,2346811.html

    No to sobie reklamę zafundowali niedoroby...

    --
    Motto urzędnika: tu nie ma kultury, tu są procedury
    Andrzej Majewski

  • 8. Data: 2004-10-20 10:42:37
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    Witam!

    Ze Citi bank to sa lewusy to znany fakt. Ale hej, ktory bank to nie lewusy?!
    Dodam w tym miejscu, ze mieszkam w Niemczech, tak ze nie myslcie, ze to
    tylko Citi bank w Polsce to banda. Choc przyznam, ze w Polsce spodziewalbym
    sie jeszcze gorszej sytuacji. Z tego co czytalem w archiwach, to sie tutaj
    juz niezle jaja dzieja.

    Teraz sie zdziwicie. Mam konto w Citi bank w Niemczech i to od 7 lat.
    Dlaczego to dla mnie funkcjonuje:

    1. Moje oczekiwania dot. serwisu sa rowne 0. Nawet nigdy nie proboje z nimi
    gadac. Mam tam konto za darmo, moge z niego wyplacac pieniadze, co i tak
    robie rzadko, bo wszystko robie online albo place karta.

    2. Moge przesylac pieniadze do innych Citi bankow za darmo (do Polski z
    Niemiec nie da sie tego zrobic online!)

    3. Moge wyplacac pieniadze w Citi bankach za granica darmo. Nie wiem po
    jakim kursie licza, ale juz sam fakt, ze nie wymieniaja jakis oplat jest
    uspokajajcy.

    4. W Stanach w duzych miastach Citi bankow jest wiecej niz McDonaldow, tak
    ze nie ma problemow z gotowka.

    Ogolnie o bankach.

    Mam w Niemczech tez konta w innych bankach. Najchetnie bym powiedzial, ze
    kazdy bank jest taki sam tzn. dobry jak nic sie od tych ludzi nie chce i
    pewnie nie jest to dalekie od prawdy. Banki roznia sie tak naprawde
    prowadzeniem konta online. Drsdner Bank w ktorym mam konto byl dobry teraz
    zrobil sie odlotowych. Jesli chodzi o serwis tzn. jak sie pojdzie do okienka
    byli i sa do bani.
    Kazdy bank ma zalety i wady. To co jest dla mnie wazne spelnia mi Citi bank.

    O kartach kredytowych

    Zapomnijcie Vise, MC i cala reszte. Z tymi kartami zawsze sa problemy i to
    nie zaleznie czy jest ona z Citi czy innego bank! Jak jestes posiadaczem
    jednej z tych kart i jeszcze nie miales problemow to sie ciesz, ale nie mow
    potem, ze Cie nie ostrzegalem, jak bedziesz mial problemy w najbardziej
    nieoczekiwanym momencie.

    Moja rada American Express Gold. Uzywam tej karty juz kupe lat na calym
    swiecie i tu nigdy nie bylo problemow. Karta ta nie ma limitu. Wydawalem ja
    juz nie raz 10.000 Euro w miesiacu. Zadnych problemow, blokad czy tego typu
    glupot. Amex nie jest tak biurokratyczny jak inne instytucje finansowe to
    poprostu dziala. Z Amexem chce sie zyc.

    Moje doswiadczenia z Visa. Dodam ze nic z Citi banku tylko z innego
    niemieckiego banku. Jestem w Nowym Yorku. Chce zaplacic za hotel 3000
    dolarow. Karta nie dziala. Goraca linia w Niemczech tez nie dziala, no bo
    przeciec w weekend nie beda pracowac. Moga mi tylko karte zablokowac. Dzieki
    on juz i tak nie dziala. Co ciekawe karta dzialala w kazdym sklepie w Nowym
    Yorku tylko nie w hotelu. Tutaj znowu uratowal mnie Citi bank ktory byl za
    rogiem. Poszedlem wyplacilem pare bucksow i zaplacilem za nocki do
    poniedzialku. W poniedzialek dzwonie to tych baranow w banku. Pomoc mi nie
    moga, karta i limit sa w porzadku! Pieknie. Stwierdzilem, ze ten czas bedzie
    lepjej zainwestowany w napisanie listu z wypowidzeniem karty niz dyskusje z
    Pania ktore "nie moze" mi pomoc. Poszedlem do Citi wyplacilem pare tysiecy
    dolarow i zaplacilem gotowka. Koniec historii.

    Zanim ta glupia Vise zdarzylem wymowic musialem do Londynu. Nie mialem przy
    sobie ani grosza bo nienawidze nosic gotowki ktora mozna zgubic albo moga
    Cie okrasc. Ide do hotelu. Visa i MC znowu nie dzailaja. Dzwonie do banku i
    znowu bla bla bla
    ale 0 pomocy. Znowu zaplacilem gotowa.

    Po powrocie pozegnalem sie z Visa i MC. Mam teraz znowu Vise, tym razem z
    Citi banku bo daja za darmo, to nie zaszkodzi ja miec na wszelki wypadek.
    Place teraz wszedzie Amexem. Zjezdzilem Stany i Europe w zdlozu i w szerz i
    nigdy nie mialem z Amexem problemow. Jesli chcesz placic karta i masz
    pieniadze, to wszystko bedzie gralo.

    Dobra. Teraz powieddzie mi w ktorym banku w Polsce moja babcia ma sobie
    zalozyc konto, bo panikuje, ze banki w Polsce plajtuja i ludzie traca
    oszczednosci. Citi bank w Polsce to pewnie nie ten sam Citi bank co w
    Stanach albo Niemczech. Wiec ktory?

    Tomek

  • 9. Data: 2004-10-20 14:56:42
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 20 Oct 2004 12:42:37 +0200, w <cl5ffc$s3i$1@news.gatel.net>, "Tom
    Miskiewicz" <m...@y...com> napisał(-a):

    > Moja rada American Express Gold. Uzywam tej karty juz kupe lat na calym
    > swiecie i tu nigdy nie bylo problemow. Karta ta nie ma limitu. Wydawalem ja

    Ciekawe co ja z tą kartą zrobię w PL... w sumie na zakładkę do książek powinna
    się nadać.

  • 10. Data: 2004-10-20 16:33:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    <c...@g...pl> wrote in message
> [...]
    matka
    > zapomniała podpisać jakiegoś papierka - żenada.

    Hm, przykre jesli ktos zostaje pokrzywdzony, ale nie bardzo rozumiem co za
    problemem jest podpisanie oswiadczenia. Rozumiem tez jakie przeslanki mogly
    byc podlozem zablokowania rachunku (duzo wplat -> podejrzenie o pranie
    brudnych pieniedzy, moze nawet zgloszenie do GIIF). Opierajac sie tylko na
    tym co zostalo napisane wyglada to zle, ale z drugiej strony mam pewne
    watliwosci czy wszystko co zostalo napisane w artykule to tylko suche fakty
    i czy aby wszystkie zostaly opisane.

    Maciej

    PS. Czy na wyciagach nie ma danych o nadawcach przelewow?