  • 1. Data: 2004-10-19 17:44:29
    Temat: Re: [Fortis] Pl@net - zmiany, zmiany...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    > Trzeba wymienić klucze, ale później to już sam miodek.
    > Przed chwilą zrobiłem przelew z pod Firefoxem... :-]

    A w srodku cos sie zmienilo?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 2. Data: 2004-10-19 17:48:30
    Temat: [Fortis] Pl@net - zmiany, zmiany...
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Chyba nie było? :-)

    Widać po zalogowaniu do Pl@net.
    Trzeba wymienić klucze, ale później to już sam miodek.

    Przed chwilą zrobiłem przelew z pod Firefoxem... :-]

    Brawo!

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-10-19 17:50:02
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Piotr Grzegorz Skowroński dnia 2004-10-19 19:48 napisał(a) co następuje:
    > Chyba nie było? :-)
    > Widać po zalogowaniu do Pl@net.
    > Trzeba wymienić klucze, ale później to już sam miodek.
    > Przed chwilą zrobiłem przelew z pod Firefoxem... :-]
    > Brawo!

    O widzisz, super. Ale czy to musi być Firefox pod Windows, czy wystarczy
    ten linuksowy? :-)

    --
    Marek

  • 4. Data: 2004-10-19 18:30:26
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > A w srodku cos sie zmienilo?

    Chyba nie - nie zauważyłem.

  • 5. Data: 2004-10-19 18:32:18
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    MarekM wrote:
    > Piotr Grzegorz Skowroński dnia 2004-10-19 19:48 napisał(a) co
    > następuje:
    >
    > O widzisz, super. Ale czy to musi być Firefox pod Windows, czy
    > wystarczy ten linuksowy? :-)

    Ja robiłem spod Windows. Trzeba by kogoś z Linuksem zapytać :)

  • 6. Data: 2004-10-19 20:46:41
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > Chyba nie było? :-)
    >
    > Widać po zalogowaniu do Pl@net.
    > Trzeba wymienić klucze, [...]

    Hm, a nie są łaskawi poinformować o tym klientów? :/

    Szy.

  • 7. Data: 2004-10-19 21:33:59
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Tue, 19 Oct 2004 22:46:41 +0200, na pl.biznes.banki, Szymon Nitka
    napisał(a):

    > Hm, a nie są łaskawi poinformować o tym klientów? :/

    Informuja zaraz po logowaniu. I tak im chwala za to, ze wreszcie cos
    ruszyli przy tym systemie, bo to antykiem zajezdzalo z daleka. Teraz mam
    nadzieje, ze wezma sie za funkcjonalnosc i oferte.

    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 8. Data: 2004-10-19 21:51:34
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Szymon Nitka wrote:

    > Hm, a nie są łaskawi poinformować o tym klientów? :/

    trzeba do konca roku, na razie można zostawić stare, na razie do zamiany
    tylko zachęcają:

    "W nowej wersji Pl@net, klucz prywatny użytkownika, za pomocą którego
    wykonywane są podpisy elektroniczne dyspozycji składanych w systemie, nie
    musi być już przechowywany na dyskietce. Oznacza to, że klucz można
    zapisywać na dowolnym nośniku, tj. na dysku komputera, na CD-ROMie, na
    przenośnym dysku typu PenDrive itp., a nawet na odpowiedniej karcie
    kryptograficznej.
    Dodatkowo, korzystając z nowej wersji systemu można używać kluczy i
    certyfikatów wydanych nie tylko przez Fortis Bank Polska SA, ale także przez
    inne wiarygodne instytucje zajmujące się wydawaniem certyfikatów cyfrowych.
    Jeżeli więc posiadacie Państwo ważny certyfikat wydany przez instytucję
    akceptowaną przez Bank, będziecie mogli używać tego certyfikatu i
    odpowiedniego klucza prywatnego do podpisywania dyspozycji w systemie
    Pl@net.
    Poza tym nowa wersja systemu została w pełni dostosowana do współpracy
    z różnymi przeglądarkami internetowymi i możliwe staje się korzystanie z
    Pl@net przy użyciu najnowszych przeglądarek MS Internet Explorer, Netscape,
    Mozilla i Firefox. "

    trainer

  • 9. Data: 2004-10-20 05:45:33
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    trainer wrote:

    > trzeba do konca roku, na razie można zostawić stare, na razie do
    > zamiany tylko zachęcają:

    Poza tym, wymiana klucza jest online, podpisana starym kluczem.

  • 10. Data: 2004-10-20 09:16:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 23:51:34 +0200, trainer napisał(a):

    > trzeba do konca roku, na razie można zostawić stare, na razie do zamiany
    > tylko zachęcają:

    Niech sobie zachęcają... Nie działa pod operą, pod Mozillą nie chce mi
    załadować mojego certyfikatu - twierdzi, że hasło się nie zgadza...

    > Poza tym nowa wersja systemu została w pełni dostosowana do współpracy
    > z różnymi przeglądarkami internetowymi i możliwe staje się korzystanie z
> [...]

    Widać pod linuxem nie przetestowali :-/
    Do tego widzę że nadal nie można zrobić przelewu który ma gdziekolwiek
    polskie literki - bo pewnie weryfikator podpisu nie umie sobie poradzić
    z czymś innym niż cep.

    Jak już wymuszą zmianę i nie będzie toto działało nawet pod NS 4.x (jedyna
    przeglądarka, na której obecnie fortis pod linuxem działa) to przyjdzie
    zrezygnować z tego konta - zresztą jestem coraz bliższy tej decyzji, szkoda
    8zł miesięcznie gdy wszędzie sporo euronetów i bankomatów BPH...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004