  • 1. Data: 2004-10-19 16:15:19
    Temat: VWBank i mBank - polecenie zaplaty
    Od: T...@s...co.uk

    Witam,
    Jak to jest z poleceniem zaplaty w mBanku? Placi sie zalotowke za kazdy
    taki przelew czy zlotowke miesiecznie za usluge 'polecenie zaplaty', bez
    wzgledu na ilosc przelewow?
    A jak to jest w VWBank Direct?
    TIA
    TA

  • 2. Data: 2004-10-19 16:17:52
    Temat: Re: VWBank i mBank - polecenie zaplaty
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Oct 2004 18:15:19 +0200,
    osoba podpisana: T...@s...co.uk <T...@s...co.uk>
    napisała:
    > Witam,
    > Jak to jest z poleceniem zaplaty w mBanku? Placi sie zalotowke za kazdy
    > taki przelew czy zlotowke miesiecznie za usluge 'polecenie zaplaty', bez
    > wzgledu na ilosc przelewow?
    To drugie.
    > A jak to jest w VWBank Direct?
    Za darmo, ZTCW.
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    KRETYNIZM - ułomność predysponująca często do wampiryzmu

  • 3. Data: 2004-10-19 16:19:50
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/19/2004 6:15 PM, Użytkownik T...@s...co.uk napisał :
> [...]
    > Jak to jest z poleceniem zaplaty w mBanku? Placi sie zalotowke za kazdy
    > taki przelew czy zlotowke miesiecznie za usluge 'polecenie zaplaty', bez

    Ja mam trzy polecenia zapłaty w mBanku i całość kosztuje mnie zeta/mies.

    --
    O człowieku, który jest ignorantem we wszystkich dziedzinach oprócz
    jednej, mówimy, że jest specjalistą

  • 4. Data: 2004-11-01 14:51:00
    Od: T...@s...co.uk

    In article <s...@k...kjonca.bogus>,
    Kamil Jonca <k...@g...pl> wrote:

    > Dnia Tue, 19 Oct 2004 18:15:19 +0200,
    > osoba podpisana: T...@s...co.uk

    [...]
    > Za darmo, ZTCW.

    Hm, jestes pewien? Bo na stronach VWBanku wogole nie wspominaja o takiej
    usludze. Moze w ogole nie maja tego?

    TA

  • 5. Data: 2004-11-01 17:13:43
    Od: Suriv <suriv@no_spam.gazeta.pl>

    w <news:Titus_Atomicus-ED2042.18151919102004@gigaeth-g
    w.news.tpi.pl>
    napisa?[a]:

> [...]
    > Jak to jest z poleceniem zaplaty w mBanku? Placi sie zalotowke za kazdy
    > taki przelew czy zlotowke miesiecznie za usluge 'polecenie zaplaty', bez

    Witaj

    W mbanku za "polecenie zaplaty" placisz 1 z?oty polski na miesiac i bezwgledu na
    ilosc takich polecen!

    Pozdrawiam
    Suriv
    www.grytapety.avanger.com

  • 6. Data: 2004-11-01 21:03:07
    Od: T...@s...co.uk

    In article <X...@2...244.88.51>,
    Suriv <suriv@no_spam.gazeta.pl> wrote:

    > W mbanku za "polecenie zaplaty" placisz 1 z?oty polski na miesiac i bezwgledu
    > na
    > ilosc takich polecen!

    Tak. To juz wiem. Dzieki. Teraz czekam na potwierdzenie info o VW
    Banku...

    TA