  • 71. Data: 2004-10-22 10:24:58
    Temat: Re: City Bank zablokował konto niewidomej dziewczynki
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > O ile mi wiadomo, NIE MA w Polsce aklajera przyjmujacego Master, a
    > nieprzyjmujacego Visy.

    W reszcie ktos madry. Michal, nie tlumacz mu tego, bo on pewnie zadnej karty
    nie ma. Jakby mial, to by wiedzial takie rzeczy.

  • 72. Data: 2004-10-22 10:27:42
    Od: "Tom Miskiewicz" <m...@y...com>

    > Nie bądź taki pewien, niejednej pary butów nie mogłem kupić (centrum
    Monachium) bezgotówkowo vizą, przyjmowali tylko >euro/master. Tam nawet
    chyba jest taki macdonald, co bierze karty (co samo w sobie jest dziwne :-)
    ale znów akceptował tylko >master, szczęśliwie nieopodal w burgerkingu
    łykali visę ;-)

    Jakbys sie pospieszyl z namiarami sklepu to wysle Wam zaraz zdjecie, bo za
    do centrum daleko nie mam.
    Jestem baardzo ciekawy co to za sklep z butymi, w ktorym nie biora kart!

  • 73. Data: 2004-10-22 11:26:57
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Tom Miskiewicz wrote:

> [...]
    > łykali visę ;-)
    >
    > Tak sie sklada, ze mieszkam w Monachium o 6 lat. W ktorym skepie przepraszam

    Boszzz! Następny "emigrant" pożal się Boże z kompleksami jak stąd do
    Nowego Jorku! Staaary - teraz tym,że mieszkasz w Reichu nikomu teraz nie
    zaimponujesz-spoźniłeś się o co najmniej 20 lat :-)

  • 74. Data: 2004-10-22 11:27:37
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Tom Miskiewicz wrote:

    > W reszcie ktos madry. Michal, nie tlumacz mu tego, bo on pewnie zadnej karty
    > nie ma. Jakby mial, to by wiedzial takie rzeczy.

    Czy Ty w ogóle rozumiesz to co czytasz?

  • 75. Data: 2004-10-22 12:21:08
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Glenn wrote:

    > Czy Ty w ogóle rozumiesz to co czytasz?

    Napisz ile wydajesz i gdzie byłaś na świecie inaczej nie masz prawa
    głosu! :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 76. Data: 2004-10-22 12:31:41
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Oct 2004 12:21:33 +0200, w <clamvq$irc$1@news.gatel.net>, "Tom
    Miskiewicz" <m...@y...com> napisał(-a):

    > można
    >
    > Jezdze do Polski raz wroku. Tankuje bezyne, odwiedzam rodzine i znikam.
    > Kto by chcial jezdzic do takiego kraju jak Polska? Zastanawiales sie nad
    > tym?

    Sądząc po rocznej liczbie turystów jednak ktoś tam przyjeżdża.

    > Nawet Amexa nie tam nie biora, bo im sie nie oplaca.

    Bo karta do dupy i tyle...

    > Polska to kraj, w
    > ktorym wiekszoscie ludzi nic sie nie oplaca. Dlatego tam wyglada tak jak
    > wyglada.

    Zawsze mnie bawiły wynurzenia emigrantów i widzę, że nadal tak pozostanie.

  • 77. Data: 2004-10-22 12:32:58
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 22 Oct 2004 12:19:18 +0200, w <clamrj$ip6$1@news.gatel.net>, "Tom
    Miskiewicz" <m...@y...com> napisał(-a):

    > Karta ktora funkcjonuje 99% mnie nie interesuje. Wystarczy, ze mi raz nie
    > zadziala wtedy co trzeba i mam klopot i to duzy.

    To po jakiego ***ja nam polecasz Amexa, który funkcjonuje w 20-25% przypadków?

  • 78. Data: 2004-10-22 12:52:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Tom Miskiewicz napisał:

> [...]
    > Nawet Amexa nie tam nie biora, bo im sie nie oplaca. Polska to kraj, w
    > ktorym wiekszoscie ludzi nic sie nie oplaca. Dlatego tam wyglada tak jak

    W sumie zabawny z Ciebie klient.

    Bartol

  • 79. Data: 2004-10-22 13:36:21
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom Miskiewicz" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    postawiłeś pytanie:
    > Kto by chcial jezdzic do takiego kraju jak Polska?

    odpowiedź była zdanie wcześniej, w tym samym poście:
    > Jezdze do Polski raz wroku.

    > /.../ odwiedzam rodzine i znikam.

    :))) to nawet rodzina nie może Cię ścierpieć?

    zbyszko janke

  • 80. Data: 2004-10-26 22:28:22
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

    > Apropos limity. Zielona, zlota, platynowa i centurion nie ma limitu, tak ze
    > juz przez to ryzyko, ze bedziesz swiecil kiedys oczami, bo nie chca Ci karty
    > zaakceptowac.

    to trzeba wziąć sobie kartę, na której sam ustawiasz limity, chłopcze

    > 1. W ilu krajach byles i ile wydales placac wylacznie Visa i MasterCard?

    sam już nie pamiętam, ale gdzieś tam byłem i cos tam wydałem

    a Visa Electron izzy to mi działała nawet na jakiejś zapyziałej stacji
    benzynowej w AZ, na północ od Phoenix

    > 2. W ilu hotelach za granica byles?

    no tego to już naprawde nie pamiętam :))
    (ale akurat w Hiltonie to tylko w 1, bo nie chcę sponsorować panny Paris,
    hehehe)
    pozdr
    hidie