  • 1. Data: 2004-10-19 20:37:29
    Temat: Plus konto w Vwbank
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam
    Czy ktoś już otwierał PlusKonto mając e-directa. Jak jest z formularzami, czy
    trzeba wysłać zwykły list wydrukować i podpisać, bo chyba od razu systemowo nie
    mogą zrobić drugiego konta i trzeba coś podpisać.
    Oczywiście nie wydają drugiego tokenu w VW do kolejnego konta.

  • 2. Data: 2004-10-19 20:50:38
    Temat: Re: Plus konto w Vwbank
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia 19 Oct 2004 22:37:29 +0200,
    osoba podpisana: marcib <m...@p...gazeta.pl>
    napisała:
    > Witam
    > Czy ktoś już otwierał PlusKonto mając e-directa.
    Tak
    > Jak jest z formularzami, czy trzeba wysłać zwykły list wydrukować
    >i podpisać, bo chyba od razu systemowo nie
    O ile dobrze pamiętam to wydrukowałem (centrum fomularzy ) i wysłałem.
    Później była jakaś wymiana listów i już
    > mogą zrobić drugiego konta i trzeba coś podpisać.
    > Oczywiście nie wydają drugiego tokenu w VW do kolejnego konta.
    Nie wydają. Uprzedzając ew. pytanie. Nie kosztuje nic. I przypadek
    Tokena za 36 PLN Cię wtedy nie dotyczy.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl