  • 21. Data: 2010-07-11 11:48:42
    Temat: Re: Citigold dla każdego?
    Od: "rdx" <r...@p...onet.pl>

    > Tyle, że trzeba by pamiętać dla każdej "skracarki", a jest ich
    > dość dużo.
    > Więc lepiej, aby to autor postu sam użył linku w postaci
    > bezpiecznej - wtedy tych paręset osób nie musi się zastanawiać i
    > uzupełniać linku, tylko po prostu klika...

    zgadzam sie.

    pozdr, rdx

  • 22. Data: 2010-07-11 12:05:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-07-09, luc <b...@g...net> wrote:

    [...]

    > No właśnie - czy czymś przebija Aquariusa? ;-)

    Myślę, że może przebijać jakością obsługi w oddziale.
    Z drugiej strony, ich interfejs internetowy chyba nadal pozostawia
    wiele do życzenia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2010-07-11 12:43:53
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    luc pisze:

    > No właśnie - czy czymś przebija Aquariusa? ;-)

    Na pierwszy rzut oka: Darmowe przelewy walutowe, możliwość darmowych
    wypłat walutowych w bankomatach zagranicznych bezpośrednio z rachunku
    walutowego, darmowe powiadomienia sms, darmowy Sorbnet.

    A czy z kolei czymś Aquarius przebija Citigold?

    --
    MiCHA

  • 24. Data: 2010-07-11 13:05:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i1ceaa$kdr$...@i...gazeta.pl...

    > walutowego, darmowe powiadomienia sms, darmowy Sorbnet.

    Coś z trudnością wierzę w ten darmowy Sorbet poniżej 1m w Citigold. Takie
    coś było przez krótki okres w Getinie ale szybko się skończyło. No i jeszcze
    kwestia czy Sorbnet da się w Citi zlecić przez internet, bo obstawiam że
    nie. Choć gdyby dało się to zrobić na Citi-linii to i tak byłoby nieźle.

  • 25. Data: 2010-07-11 14:53:23
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:

> [...]
    > Takie coś było przez krótki okres w Getinie ale szybko się skończyło. No
    > i jeszcze kwestia czy Sorbnet da się w Citi zlecić przez internet, bo

    Nie da się.

    > Choć gdyby dało się to zrobić na Citi-linii to i tak
    > byłoby nieźle.

    Wg. toip - da się przez telefon lub w oddziale.

    --
    MiCHA