    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citigold dla ka?dego?
    Date: Thu, 8 Jul 2010 10:47:57 +0200

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i142n0$db3$...@i...gazeta.pl...

    > No może taki trywialny jak posiadanie tych 12k pln

    Jak sam napisałeś, wystarczy posiadać choćby 100 pln. :-)

    Mnie się wydaje, że "haczyk" w tego rodzaju ofertach jest podobny jak w
    przypadku kart kredytowych. Klienci z mniejszym stanem posiadania pokupują
    takie oferty i bank liczy, że w końcu kiedyś zapomną wykonać dostatecznej
    ilości przelewów i choćby raz czy dwa razy do roku bank ich skasuje, plus do
    tego może jakaś eskalacja opłat z tytułu przekroczenia limitu rachunku itp.
    Do tego część zostawi te środki po przelaniu ich do banku na nisko
    oprocentowanym ror albo na jakimś chorym produkcie typu citkowe konto
    oszczędnościowe.

    Strategią Citi na ten rok miało być "zwiększenie uproduktowienia klientów"
    i nie sądzę aby jak na razie dobrze im to szło.