  • 11. Data: 2010-07-09 08:12:52
    Temat: Re: Citigold dla każdego?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 9 Lip, 09:02, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Co to Gold daje że opłaca się tak kombinować?

    No właśnie - czy czymś przebija Aquariusa? ;-)

    > p. m.

    pzdrwm
    luc

  • 12. Data: 2010-07-09 08:33:10
    Od: "rdx" <r...@p...onet.pl>

    > rdx wrote:
    > Mógłbyś dawać link bezpieczny (np. tak, jak to robi xbartx) ?
    > Jakoś tak się przyjęło na grupie...

    nie udało mi się przez onet niusy wyszukac postu xbartx'a, w którym akurat dał
    linka...
    jaki to jest "link bezpieczny"?

    pozdr, rdx

  • 13. Data: 2010-07-09 09:14:24
    Od: "rdx" <r...@p...onet.pl>

    > http://preview.tinyurl.com/36f5eqn

    OK, nie ma problemu, choc nie wiem co jest niebezpiecznego w przekierowaniu do
    strony - oszczedza klikniecia.

    z bitly kazdy moze sobie zrobic bezpieczny:
    o, tak:
    http://bit.ly/ab9eYv+

    pozdr, rdx

  • 14. Data: 2010-07-09 09:15:39
    Od: luc <b...@g...net>

    On 9 Lip, 10:33, "rdx" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > nie udało mi się przez onet niusy wyszukac postu xbartx'a, w którym akurat dał
    > linka...
    > jaki to jest "link bezpieczny"?

    np. taki:
    http://preview.tinyurl.com/36f5eqn

    > pozdr, rdx

    pzdrwm
    luc

  • 15. Data: 2010-07-09 09:51:47
    Od: luc <b...@g...net>

    On 9 Lip, 11:14, "rdx" <r...@p...onet.pl> wrote:

    > OK, nie ma problemu, choc nie wiem co jest niebezpiecznego w przekierowaniu do
    > strony - oszczedza klikniecia.

    Też się zastanawiam, może obawa przed stroną, która jest NSFW? ;-)

    > z bitly kazdy moze sobie zrobic bezpieczny:
    > o, tak:http://bit.ly/ab9eYv+[CU]

    O fajnie; dobrze wiedzieć, że robi się to łatwo i prosto.

    > pozdr, rdx

    pzdrwm
    luc

  • 16. Data: 2010-07-09 16:17:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    rdx wrote:

> [...]
    > strony - oszczedza klikniecia.
    >
    > z bitly kazdy moze sobie zrobic bezpieczny:

    Nie twierdzę, że nie :-)

    Tyle, że trzeba by pamiętać dla każdej "skracarki", a jest ich
    dość dużo.
    Więc lepiej, aby to autor postu sam użył linku w postaci
    bezpiecznej - wtedy tych paręset osób nie musi się zastanawiać i
    uzupełniać linku, tylko po prostu klika...

    Pozdr.

    witrak()

  • 17. Data: 2010-07-10 18:45:36
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    luc pisze:

    > No właśnie - czy czymś przebija Aquariusa? ;-)

    Czy ja dobrze widzę, że w CitiGold dają darmowy Sorbnet na dowolną
    kwotę? (W Toip jest napisane, że przelewy powyżej 1Mzł są zawsze
    realizowane Sorbnetem, ale nie ma zastrzeżenia, że mniejszych nie można
    też puścić Sorbnetem. A opłata wynosi 0zł.)

    --
    MiCHA

  • 18. Data: 2010-07-10 19:31:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Lip, 20:45, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    > realizowane Sorbnetem, ale nie ma zastrzeżenia, że mniejszych nie można
    > też puścić Sorbnetem. A opłata wynosi 0zł.)

    Co tam sorbnet... zamiast wybierac sie do oddzialu mozna zawezwac do
    siebie pracownika banku... i to nie tylko w godzinach pracy
    oddzialu... a nawet nie tylko w dni robocze ;). no, ale jak ktos musi
    kilka razy przelac kase wte i wewte to raczej mu sie taka opcja nie
    przyda...

    MK

  • 19. Data: 2010-07-10 20:07:11
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    rdx <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Hej,
    >
    > Citi zmienia warunek zniesienia opłaty za Citigold do 12 tysięcy dowolnych
    > wpływów na konto miesięcznie.[1]
    >

    > pozdr, rdx
    > [1] http://bit.ly/ab9eYv

    W TOIP jest nadal, że chodzi o wpływy z tytułu wynagrodzenia.
    http://preview.tinyurl.com/39dgk2t
    Pozdrawiam,
    Filip

  • 20. Data: 2010-07-11 11:39:29
    Od: "rdx" <r...@p...onet.pl>

    > W TOIP jest nadal, że chodzi o wpływy z tytułu wynagrodzenia.
    > http://preview.tinyurl.com/39dgk2t
    > Pozdrawiam,
    > Filip

    si senor. ma się zmienić od 17 lipca. dlatego teraz pytam Was.

    a propos sorbnetu - czy to znaczy ze mozna zamowic przelew i zaznaczyc, ze nie
    elixirem tylko sorbnetem? czy to bardziej skomplikowane?

    a co ja ceniłem w CG - darmowe citialerts premium. ssman przychodzi po kazdej
    transakcji. duzy komfort.

    pozdr, rdx
    --
    welcome to hell - http://bit.ly/blZkvE