eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2022-03-02 18:15:00
    Temat: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Hej.

    Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    Czy ktoś się zetknął z takim problemem?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/


  • 2. Data: 2022-03-02 20:54:07
    Temat: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
    > Hej.
    >
    > Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    > się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    > nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    > internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    > (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    > transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    > zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    > elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    > wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    > Czy ktoś się zetknął z takim problemem?

    Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
    odpowiedż.
    Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.


    --
    animka


  • 3. Data: 2022-03-03 14:35:10
    Temat: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2022-03-02 o 20:54, Animka pisze:
    > W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
    >>
    >> Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    >> się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    >> nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    >> internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    >> (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    >> transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    >> zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    >> elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    >> wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    >> Czy ktoś się zetknął z takim problemem?
    >
    > Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
    > odpowiedż. Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.

    A wyobraź sobie, że i pisał do banku i dzwonił, ale dostał lakoniczną
    odpowiedź, która nie rozwiązała problemu. A problem pojawiał się też
    losowo już wcześniej, na 3-ch różnych przeglądarkach. Więc pytam, żeby
    dowiedzieć się, czy ktoś inny również natrafił na taką przypadłość z
    systemem bankowości elektronicznej Citibanku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/


  • 4. Data: 2022-03-03 18:46:12
    Temat: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2022-03-03 o 14:35, Krystek pisze:
    > W dniu 2022-03-02 o 20:54, Animka pisze:
    >> W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
    >>>
    >>> Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    >>> się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    >>> nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    >>> internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    >>> (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    >>> transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    >>> zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    >>> elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    >>> wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    >>> Czy ktoś się zetknął z takim problemem?
    >>
    >> Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
    >> odpowiedż. Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.
    >
    > A wyobraź sobie, że i pisał do banku i dzwonił, ale dostał lakoniczną
    > odpowiedź, która nie rozwiązała problemu. A problem pojawiał się też
    > losowo już wcześniej, na 3-ch różnych przeglądarkach. Więc pytam, żeby
    > dowiedzieć się, czy ktoś inny również natrafił na taką przypadłość z
    > systemem bankowości elektronicznej Citibanku.

    Mogą być ostatnio probemy z bankami. Są przeciążone.


    --
    animka

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1