  • 1. Data: 2022-03-02 16:21:26
    Temat: [OT] niebankowe pytanie do programistów
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    bo chyba kilku tutaj mamy, jak to możliwe, że można pracować i wystawiać
    polisy w dowolnej przeglądarce, ale jak ma to być polisa na leasing to
    MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF

    czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2022-03-02 16:55:39
    Temat: Re: [OT] niebankowe pytanie do programistów
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert_DF w

> [...]
    > MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF

    > czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

    Polisa na leasing?

    !ubezpieczyciel?

    !leasingodawca?

    Szklana kula sie rozpękła z żalu nad swoją ignorancją, że nie potrafiła, po
    twoim pytaniu pomóc...

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2022-03-02 17:25:57
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 16:55, TomN pisze:

> [...]
    >
    > !leasingodawca?
    >
    > Szklana kula sie rozpękła z żalu nad swoją ignorancją, że nie potrafiła, po

    ubezpieczający to JDG
    właściciel leasing

    i nowa (lepsza?) aplikacja sobie z tym nie radzi, jak ubezpieczający i
    ubezpieczony to ten sam podmiot to przeglądarka X a jw. to Y

    mój błąd, bo jedynie z jednej przeglądarki korzystałem, widzę, że to za mało

  • 4. Data: 2022-03-02 17:47:42
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert_DF w

    > ubezpieczający to JDG
    > właściciel leasing

    Czyli nie tak jak na wstępie napisałeś...
    To nie polisa na leasing, prawda? ;P

    > i nowa (lepsza?) aplikacja sobie z tym nie radzi, jak ubezpieczający i
    > ubezpieczony to ten sam podmiot to przeglądarka X a jw. to Y

    No i masz, czyli fakty są odmienne od tego co opisałeś...

    1 Pojazd jest leasingowany ale to leasingobiorca ma ubezpieczać
    2. Ty jako broker usiłowałeś ubezpieczyć pojazd w firmie, która leasinguje,
    ale nie umiałes tego zrobić...

    > mój błąd, bo jedynie z jednej przeglądarki korzystałem, widzę, że to za mało

    3. pojebało cię? Leasingodawca będzie dochodził ubezpieczenia od siebie
    samego?

    ...Kto WAS kurwa rodził, i kto dopuścił do życia w społeczeństwie, idioci
    biznesmeni!!!

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2022-03-02 17:53:47
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 17:47, TomN pisze:

    > 3. pojebało cię? Leasingodawca będzie dochodził ubezpieczenia od siebie
    > samego?
    >
    > ...Kto WAS kurwa rodził, i kto dopuścił do życia w społeczeństwie, idioci
    > biznesmeni!!!

    widzę, że dalsza dyskusja jest bezprzedmiotowa

    nie zrozumiałeś postu, zdarza się...

  • 6. Data: 2022-03-02 19:08:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.03.2022 o 16:21, Robert_DF pisze:
> [...]
    > MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF
    > czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

    Dość enigmatycznie piszesz, więc tylko podpowiem, że być może masz rożne
    ustawienia choćby proxy w tych rożnych przeglądarkach. Jaki błąd jest
    wyświetlany?

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2022-03-02 22:29:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Mar 2022 19:08:10 +0100, w <621fb28c$0$466$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

> [...]

    Ktoś zawalił. Ale jakiej aplikacji? Raczej skrypcie czy wuj wie czym.
    Kiedyś było popularna konieczność korzystania z IE ze względu na ActiveX.

    > Dość enigmatycznie piszesz, więc tylko podpowiem, że być może masz rożne
    > ustawienia choćby proxy w tych rożnych przeglądarkach. Jaki błąd jest
    > wyświetlany?

    :DDD Nie pomagaj lepiej :)

  • 8. Data: 2022-05-23 16:23:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 2 Mar 2022 16:21:26 +0100, Robert_DF
    <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    > MUSZĘ skorzystać z Mozilla FF
    > czy to jest normalne czy ktoś coś zawalił przy aplikacji?

    Teraz nic nie jest normalne. Robione jest wsparcie na zasadzie
    najtaniej i najprościej. Wyszło im, że akurat w tym przypadku
    wybierze się do realizacji firmę/programistów X, którzy umieją tylko
    zrobić w przeglądarce Y bo Z nie ma czegoś tam.

    --
    Marek