eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej › Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!news.uzoreto.com!aioe.org!
    myo0mWpABPM5qNkyOD80FA.user.46.165.242.91.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości
    elektronicznej
    Date: Thu, 3 Mar 2022 18:46:12 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Message-ID: <svquu8$hbp$1@gioia.aioe.org>
    References: <621fa614$0$450$65785112@news.neostrada.pl> <svoibg$gd5$1@gioia.aioe.org>
    <6220c40e$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="17785";
    posting-host="myo0mWpABPM5qNkyOD80FA.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:91.0) Gecko/20100101 Thunderbird/91.6.1
    Hamster/2.1.0.11
    Content-Language: pl
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662085
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-03-03 o 14:35, Krystek pisze:
    > W dniu 2022-03-02 o 20:54, Animka pisze:
    >> W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
    >>>
    >>> Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    >>> się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    >>> nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    >>> internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    >>> (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    >>> transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    >>> zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    >>> elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    >>> wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    >>> Czy ktoś się zetknął z takim problemem?
    >>
    >> Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
    >> odpowiedż. Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.
    >
    > A wyobraź sobie, że i pisał do banku i dzwonił, ale dostał lakoniczną
    > odpowiedź, która nie rozwiązała problemu. A problem pojawiał się też
    > losowo już wcześniej, na 3-ch różnych przeglądarkach. Więc pytam, żeby
    > dowiedzieć się, czy ktoś inny również natrafił na taką przypadłość z
    > systemem bankowości elektronicznej Citibanku.

    Mogą być ostatnio probemy z bankami. Są przeciążone.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1