eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej › Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!use
    net.goja.nl.eu.org!aioe.org!myo0mWpABPM5qNkyOD80FA.user.46.165.242.91.POSTED!no
    t-for-mail
    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości
    elektronicznej
    Date: Wed, 2 Mar 2022 20:54:07 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Message-ID: <svoibg$gd5$1@gioia.aioe.org>
    References: <621fa614$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="16805";
    posting-host="myo0mWpABPM5qNkyOD80FA.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; rv:91.0) Gecko/20100101 Thunderbird/91.6.1
    Hamster/2.1.0.11
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662066
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
    > Hej.
    >
    > Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    > się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    > nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    > internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    > (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    > transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    > zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    > elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    > wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    > Czy ktoś się zetknął z takim problemem?

    Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
    odpowiedż.
    Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.


    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1