  • 1. Data: 2022-03-01 16:22:55
    Temat: Jakoś im kiepsko idzie...
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    to dowożenie gotówki. Większość bankomatów w Warszawie jest pustych. Pod
    nielicznymi działającymi kolejki nawet nieduże.

    MJ

  • 2. Data: 2022-03-01 21:53:52
    Temat: Re: Jakoś im kiepsko idzie...
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 01.03.2022 o 16:22, Michał Jankowski pisze:
    > to dowożenie gotówki. Większość bankomatów w Warszawie jest pustych. Pod
    > nielicznymi działającymi kolejki nawet nieduże.
    >
    >   MJ

    to zapraszam do mnie, bankomaty pełne, w czasie spaceru po okolicy 3
    bankomaty:
    1. dwie osoby czekały,
    2. tutaj jedna (i chyba druga w środku),
    3. w banku dwie maszyny, zero wypłacających, byłem tylko ja, aby wpłacić ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 3. Data: 2022-03-04 17:55:22
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 1 mar 2022 o 21:53, Robert_DF pisze:

    > to zapraszam do mnie, bankomaty pełne

    Ponoć w Rosji bankomaty są wypełnione rublami...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 4. Data: 2022-03-04 18:11:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2022 17:55:22 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Ponoć w Rosji bankomaty są wypełnione rublami...

    Cos chyba jednak jest na rzeczy, skoro PKOBP na stronie informuje, ze
    nie ma potrzeby wyplacac gotówki, bo nie zabraknie :-)

    J.

  • 5. Data: 2022-03-04 19:11:59
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-03-04 o 18:11, J.F pisze:

    > Cos chyba jednak jest na rzeczy, skoro PKOBP na stronie informuje, ze
    > nie ma potrzeby wyplacac gotówki, bo nie zabraknie :-)

    Każdy wytwarza sobie jakiś obraz sytuacji.
    We wtorek potrzebowałem gotówki, bo w środę miałem
    nadać przesyłkę opłacaną tylko gotówką.
    Bankomat PKOBP w miejscu zamieszkania od wczesnych godzin porannych
    świecił komunikatem, że nie wypłaca - tzn informacja była, żeby się nie
    martwić, bo bankomaty są stale na bieżąco napełniane gotówką, więc chyba
    przyczyną
    braku możliwości wypłaty był brak banknotów a nie awaria.
    Wieczorem na drugim koncu miasta wypłaciłem (tez w PKOBP) bez problemu.
    Jak przy kolejnej próbie podjęcia gotówki będzie trzeba szukać bankomatu,
    bo ten pierwszy z brzegu, który wybiorę, nie ma banknotów, to uznam, że
    jest problem.

  • 6. Data: 2022-03-04 20:03:14
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    cef w

    > Każdy wytwarza sobie jakiś obraz sytuacji.
    [...]
    > Jak przy kolejnej próbie podjęcia gotówki będzie trzeba szukać bankomatu,
    > bo ten pierwszy z brzegu, który wybiorę, nie ma banknotów, to uznam, że
    > jest problem.

    Bankomaty banku przejętego przez pisorski rząd (zagadka taka co to za
    PISBank) nie chciały w niedzielę wypłacić na blik, ale na ichnią kartę
    wypłacały...

    Złodzieje!

    --
    Tomasz

  • 7. Data: 2022-03-04 23:11:18
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2022-03-01 o 16:22, Michał Jankowski pisze:
    > to dowożenie gotówki. Większość bankomatów w Warszawie jest pustych. Pod
    > nielicznymi działającymi kolejki nawet nieduże.

    W moim miasteczku są trzy bankomaty: PKOBP, Pekao S.A. i Banku
    Spółdzielczego. W PKO BP jest ograniczenie wypłat dla obcych kart do
    1000 zł, w Pekao S.A. do 500 zł a w Spółdzielczym 2 dni temu bankomat
    wypłacał tylko dla swoich.
    Pytałem w Pekao dlaczego można jednorazowo wypłacić tylko 500 zł to się
    bardzo zdziwili, że jest takie ograniczenie. Poradzili abym wybrał "Inna
    kwota" i wpisał kwotę. Tylko że dla karty wydanej przez Alior na
    ekranie bankomatu nie wyświetla się "Inna kwota". To samo dla kredytowej
    Citi. W bankomacie PKOBP można wybrać "inna kwota" ale bankomat
    wyświetla komunikat, że bez limitu to tylko dla kart wydanych przez
    PKOBP, dla pozostałych jednorazowo max 1000zł.

  • 8. Data: 2022-03-05 08:54:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 4 marca 2022 o 23:11:28 UTC+1 Dąbrowski napisał(a):

> [...]
    > wyświetla komunikat, że bez limitu to tylko dla kart wydanych przez
    > PKOBP, dla pozostałych jednorazowo max 1000zł.

    "Zdziwili się", dobre sobie, cwane gapy jedne.
    Postanowili trochę na panice zarobić i tyle.

  • 9. Data: 2022-03-05 08:56:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    > wyświetla komunikat, że bez limitu to tylko dla kart wydanych przez
    > PKOBP, dla pozostałych jednorazowo max 1000zł.

    A, może jeszcze zrób test jak masz możliwość - zapamiętaj, pod którym guzikiem jest
    "inna kwota" (albo w którym miejscu na ekranie, jeśli dotykowy) i naciśnij tam -
    nawet, a wręcz szczególnie wtedy, gdy nie będzie się wyświetlać.

  • 10. Data: 2022-03-07 22:13:42
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

> [...]
    "inna kwota" (albo w którym miejscu na ekranie, jeśli dotykowy) i naciśnij tam -
    nawet, a wręcz szczególnie wtedy, gdy nie będzie się wyświetlać.

    Sprawdzę jak dostane kartę Pekao. Dla debetowej z Aliora i kredytowych
    Citi i mBanku "Inna kwota" się nie wyświetla. Spróbuję jeszcze z
    wielowalutową kartą z Alior Kantor.