eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej › Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
    ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
    ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 2 Mar 2022 18:15:00 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.1
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Reply-To: u...@k...art.pl
    Content-Language: pl
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Subject: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości
    elektronicznej
    Organization: krystek.art.pl
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <621fa614$0$450$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.175.148.13
    X-Trace: 1646241300 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 450 83.175.148.13:53438
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1698
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662064
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej.

    Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    Czy ktoś się zetknął z takim problemem?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1