-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne
.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.am
s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
OSTED!not-for-mail
Date: Thu, 3 Mar 2022 14:35:10 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
Thunderbird/91.6.1
Reply-To: u...@k...art.pl
Subject: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości
elektronicznej
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.biznes.banki
References: <621fa614$0$450$65785112@news.neostrada.pl> <svoibg$gd5$1@gioia.aioe.org>
From: Krystek <s...@k...art.pl>
Organization: krystek.art.pl
In-Reply-To: <svoibg$gd5$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <6220c40e$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.175.148.13
X-Trace: 1646314510 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 489 83.175.148.13:54494
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2468
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662082
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2022-03-02 o 20:54, Animka pisze:
> W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
>>
>> Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
>> się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
>> nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
>> internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
>> (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
>> transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
>> zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
>> elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
>> wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
>> Czy ktoś się zetknął z takim problemem?
>
> Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
> odpowiedż. Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.
A wyobraź sobie, że i pisał do banku i dzwonił, ale dostał lakoniczną
odpowiedź, która nie rozwiązała problemu. A problem pojawiał się też
losowo już wcześniej, na 3-ch różnych przeglądarkach. Więc pytam, żeby
dowiedzieć się, czy ktoś inny również natrafił na taką przypadłość z
systemem bankowości elektronicznej Citibanku.
K.
--
http://www.krystek.art.pl/
Następne wpisy z tego wątku
- 03.03.22 18:46 Animka
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem