eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej › Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne
    .de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.am
    s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 3 Mar 2022 14:35:10 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; Win64; x64; rv:91.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/91.6.1
    Reply-To: u...@k...art.pl
    Subject: Re: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości
    elektronicznej
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <621fa614$0$450$65785112@news.neostrada.pl> <svoibg$gd5$1@gioia.aioe.org>
    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Organization: krystek.art.pl
    In-Reply-To: <svoibg$gd5$1@gioia.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <6220c40e$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.175.148.13
    X-Trace: 1646314510 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 489 83.175.148.13:54494
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2468
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662082
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2022-03-02 o 20:54, Animka pisze:
    > W dniu 2022-03-02 o 18:15, Krystek pisze:
    >>
    >> Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    >> się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    >> nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    >> internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    >> (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    >> transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    >> zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    >> elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    >> wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    >> Czy ktoś się zetknął z takim problemem?
    >
    > Nie zna numeru telefonu do banku, nie ma telefonu? Dostanie konkretną
    > odpowiedż. Na stronie internetowej numer telefonu powinien zobaczyć.

    A wyobraź sobie, że i pisał do banku i dzwonił, ale dostał lakoniczną
    odpowiedź, która nie rozwiązała problemu. A problem pojawiał się też
    losowo już wcześniej, na 3-ch różnych przeglądarkach. Więc pytam, żeby
    dowiedzieć się, czy ktoś inny również natrafił na taką przypadłość z
    systemem bankowości elektronicznej Citibanku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1