  • 41. Data: 2008-01-13 23:26:29
    Temat: Re: Citibank - podwyzszenie limitu na KK i fiasko :)
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 21:14:36 +0100, Mithos napisał(a):

    > Do mBanku da sie 2kk > 1kk. Do Raiffeisen tez. Do Millenium rowniez.

    No ja mam właśnie mBank i Rajfiego do zsumowania. Czyli mam dwie opcje
    albo uda mi się dodać Rajfiego do mBanku albo zobaczę co mnie spotka w
    mille i jeżeli będzie "nie bardzo" to przez mille powrócę do multi.

    Xenocide

  • 42. Data: 2008-01-14 16:43:16
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > No ja mam właśnie mBank i Rajfiego do zsumowania. Czyli mam dwie opcje
    > albo uda mi się dodać Rajfiego do mBanku albo zobaczę co mnie spotka w
    > mille i jeżeli będzie "nie bardzo" to przez mille powrócę do multi.

    Troche to potrwa :) W kazdym razie powodzenia, bo znajac szybkosc
    dzialania bankow vs BIK moze sie okazac, ze braknie Ci zdolnosci (czego
    nie zycze).

    --
    Mithos

  • 43. Data: 2008-01-14 18:30:56
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 17:43:16 +0100, Mithos napisał(a):

    > Troche to potrwa :) W kazdym razie powodzenia, bo znajac szybkosc
    > dzialania bankow vs BIK moze sie okazac, ze braknie Ci zdolnosci (czego
    > nie zycze).

    No raczej. IMO to już jestem chyba na granicy, albo już poza zdolnością
    chociaż z drugiej strony kk mnie w ogóle nie kusi po prostu korzystam z
    wygody, także na pewno się nie zadłużę - zresztą jeszcze nigdy tego nie
    zrobiłem, więc nawet jakbym miał 1 mln PLN limitu to nic mi to w życiu
    nie zmieni. W mBanku nie da się dołożyć kk więc chyba pozostaje mi
    migracja do mille, bo innego wyjścia nie mam. Cóż wyrobię sobie zdanie o
    kolejnym banku ;)

    Xenocide

  • 44. Data: 2008-01-14 18:37:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > nie zmieni. W mBanku nie da się dołożyć kk więc chyba pozostaje mi
    > migracja do mille, bo innego wyjścia nie mam. Cóż wyrobię sobie zdanie o

    Ja tez sie nie zadluzam na KK, ale banki o tym nie wiedza :) I jestem
    juz poza zdolnoscia (bo inaczej takie Citi by mi pewnie limit podnioslo).

    A zdanie o Millenium ? Nie moze byc dobre jesli kontaktujesz sie z
    placowka. Telefonicznie jest juz w normie. Pamietaj zeby wylaczyc
    ubezpieczenie, ktore ZAWSZE jest aktywne, nawet jesli we wniosku
    zaznaczysz inaczej. Jest ona chyba tylko dla kart Gold, ale ze to karty
    te daja juz od limitu 5k to raczej na pewno sie zalapiesz na ten
    niezmierny "prestiz" :)

    --
    Mithos

  • 45. Data: 2008-01-14 19:59:42
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 19:37:22 +0100, Mithos napisał(a):

    > (bo inaczej takie Citi by mi pewnie limit podnioslo).

    No u mnie pewnie jest podobnie.

> [...]
    > zaznaczysz inaczej. Jest ona chyba tylko dla kart Gold, ale ze to karty
    > te daja juz od limitu 5k to raczej na pewno sie zalapiesz na ten

    Kolor dla mnie nieistotny, bo będzie to operacja stricte techniczna i tak
    się w ogóle zastanawiam, bo jeżeli zrezygnuje z mBank i rajfiego to
    zostanę bez karty z dobrym podglądem i przelicznikiem głównie do płacenia
    z poziomu www - tutaj mnie boli najbardziej :/

    Xenocide

  • 46. Data: 2008-01-14 20:16:40
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" fmgeve$7tq$...@n...task.gda.pl

    > się w ogóle zastanawiam, bo jeżeli zrezygnuje z mBank i rajfiego to
    > zostanę bez karty z dobrym podglądem i przelicznikiem głównie do płacenia
    > z poziomu www - tutaj mnie boli najbardziej :/

    Czyli rajfi wg Ciebie daje dobrą oprawę WWW?

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 47. Data: 2008-01-14 20:36:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > zostanę bez karty z dobrym podglądem i przelicznikiem głównie do płacenia
    > z poziomu www - tutaj mnie boli najbardziej :/

    Mille nie wymaga rezygnacji ze starych kart... :)

    --
    Mithos

  • 48. Data: 2008-01-14 20:38:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Czyli rajfi wg Ciebie daje dobrą oprawę WWW?

    Chodzilo o mBank :)

    --
    Mithos

  • 49. Data: 2008-01-15 10:56:08
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 21:36:08 +0100, Mithos napisał(a):

    > Mille nie wymaga rezygnacji ze starych kart... :)

    Weź mnie nie podpuszczaj, bo ja chcę *zmiejszyć* a nie zwiększyć ilość
    posiadanych kk ;)

    Xenocide

  • 50. Data: 2008-01-15 19:39:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Weź mnie nie podpuszczaj, bo ja chcę *zmiejszyć* a nie zwiększyć ilość
    > posiadanych kk ;)

    Ja twardo rezygnuje. KK Citi zamykam za miesiac (w zasadzie za 3 tyg),
    ING musze dokladnie policzyc kiedy mija 6 miesiecy.

    I zostana mi : Millenium, Multibank oraz mBank.

    Nie calkiem tak mialo byc ale tak jakos wyszlo. Tylko Mille chcialbym
    jeszcze potestowac AmEx'a ale podobno platny nawet w pierwszy roku.

    --
    Mithos