    From: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citibank i KK typu "opt-out"?
    Date: Sat, 21 Mar 2009 19:41:22 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Witam,

    Czy kiedykolwiek w historii Citibank oferował klientom KK na zasadzie
    opt-out? Czyli, wyślemy ci kartę, jak nie powiesz że nie chcesz w
    przeciągu 14 dni, to znaczy, że się zgodziłeś....

    Właśnie ktoś mnie spytał, bo dostał po 3 latach papier, że wisi 3 opłaty
    roczne po 30 zł + jeszcze coś... i boi się, że będzie musiała zapłacić
    kupę kasy. Szczególnie, że ta karta nigdy nawet nie była używana, ba,
    nie była odpakowana z koperty. Limit niby 2000 zł... dziś obejrzę te
    papiery wszystkie co Citi wysyłało, to będę wiedział więcej.

    Osoba zarzeka się, że nic podpisywała, nigdy do czynienia z Citi nie miała.

    Aż ze zdziwienia usiadłem.. ja rozumiem różne pseudobanki potrafią robic
    takie akcje, ale Citi?

    Pozdr,
    Tomek