  • 11. Data: 2004-07-14 09:17:25
    Temat: Re: Citi - zakladanie konta
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > na pewno? Rachunku zabezpieczonego kartą kodów jednorazowych ani
    > tokenem już by nie obrobił.

    Obrobił, obrobił ;-))) Wszak w mbanku, Lukasie, Inteligo, VW przez telefon
    też nie trzeba mieć kodów lub tokena. Wystarczy jedno hasełko ;-) I po co
    łamać zabezpieczenia kanału internetowego, jak można po prostu komus
    podsłuch załozyć ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2004-07-14 16:09:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

> [...]
    > telefon też nie trzeba mieć kodów lub tokena. Wystarczy jedno hasełko
    > ;-) I po co łamać zabezpieczenia kanału internetowego, jak można po

    dlatego jak w inteligo wprowadzili wlasnoreczne blokowanie kanalów dostępu to
    kanał telefoniczny mam zablokowany

    w innych bankach blokowanie telefonicznego dostępu lub jego nieuruchamianie bylo
    przewidziane od początku
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-07-14 16:53:39
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > kanał telefoniczny mam zablokowany
    >
    > w innych bankach blokowanie telefonicznego dostępu lub jego

    Pieknie Ci sie paranoja rozwija ;-)))

  • 14. Data: 2004-07-14 17:16:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > Pieknie Ci sie paranoja rozwija ;-)))

    co do wyprowadzenia kasy przez kanal telefoniczny to sprawy sa znane - jeszcze z
    dawnego handlobanku wyprowadzili kilku klientom

    Jak mam internet to kanal telefoniczny jest mi na plaster i blokuje go z
    zalozenia - moj typ tak juz ma :-)
    *** blad ***