  • 1. Data: 2002-03-12 16:27:14
    Temat: Citi - likwidacja konta
    Od: <r...@o...pl>

    Dwa miesiące temu zlikwidowałem konto w Citibanku. Pozostałe odsetki miały być
    przelane na inne konto. Dotąd nic nie dostałem. Pani z Citiphone powiedziała,
    że to może trochę potrwać. Czy ktoś może dostał odsetki po zamknięciu konta w
    Citi? Po jakim czasie?
    RP

  • 2. Data: 2002-03-12 17:00:03
    Temat: Re: Citi - likwidacja konta
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Dwa miesiące temu zlikwidowałem konto w Citibanku. Pozostałe odsetki miały
    być
    > przelane na inne konto. Dotąd nic nie dostałem.
    > Pani z Citiphone powiedziała, że to może trochę potrwać.

    Panie i panowie z Citiphone mowią za każdym razem coś innego. Ja też
    próbowałem
    załatwić to przez telefon. Po trzech próbach zrezygnowałem.

    > Czy ktoś może dostał odsetki po zamknięciu konta w Citi? Po jakim czasie?

    Ja nie dostałem. Słyszałem o jednym człowieku który twierdzi że dostał,
    ale to było już parę
    lat temu - jeszcze przed sławną fuzją z Bankiem Handlowym.
    Nie licz na procedurę że przy zamykaniu konta podasz numer innego konta,
    a Citi
    przeleje ci pozostałe pieniądze po okresie wypowiedzenia. Próbowałem tego w
    dwóch
    oddziałach - w jednym nie rozumieli o czym mówię, w drugim przyjęli
    dyspozycję i nic nie zrobili.
    Jedyna metoda to udać się osobiście do oddziału w dniu kiedy odsetki są
    kapitalizowane.
    Dzień jest ważny, bo inaczej Citi może zacząć naliczać odsetki od odsetek, a
    wtedy
    całe zamykanie konta można o kant potłuc (obciążą cię opłatą za prowadzenie
    konta
    za kolejny miesiąc).

    Bogdan

  • 3. Data: 2002-03-12 19:11:27
    Od: "Piotr Orzechowski" <p...@p...com>

    "Bogdan" <b...@h...pl> wrote in message news:a6lc6c$egm$1@news.tpi.pl...
    > Ja nie dostałem. Słyszałem o jednym człowieku który twierdzi że
    dostał,
    > ale to było już parę
    > lat temu - jeszcze przed sławną fuzją z Bankiem Handlowym.

    ja dostałem po licznych interwencjach telefonicznych - dwa lata temu
    na początku nie zamykają konta, bo nie wiedzą co zrobić z odsetkami więc
    trzeba ich nękać telefonami lub iść osobiście i na piśmie za potwierdzeniem
    odbioru zażądać przelania odsetek
    zwykle skutkuje

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 4. Data: 2002-03-14 07:56:34
    Od: <r...@o...pl>

    Wczoraj wybrałem się do oddziału i dowiedziałem się, że w połowie stycznia
    zmieniono w systemie moduł zamykania kont. Ja się załapałem jescze przed zmianą
    i stąd problem. Gdybym się nie upomniał, to na pewno odsetek bym nie dostał.
    (ciekawe, że Citi działa tak po amatorsku. Chyba szkolna kasa oszczędności
    działałaby lepeiej). Zamknąłem konto jeszcze raz i zobaczymy, czy odsetki mi
    oddadzą.
    Ciekawe czy coś bym załatwił, gdybym nie trafił na kompetentnego (i do tego
    bardzo sympatycznego) citidoradcę - oddział w BUW w W-wie.
    PS. Po raz kolejny przekonałem się, że CitiPhone służy jedynie do
    deziformowania klientów.

  • 5. Data: 2002-03-14 14:30:47
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    r...@o...pl napisał(a) w wiadomości:
    <7...@n...onet.pl>...
> [...]
    >bardzo sympatycznego) citidoradcę - oddział w BUW w W-wie.
    >PS. Po raz kolejny przekonałem się, że CitiPhone służy jedynie do

    ja od grudnia zamykam tam konto i nic :))

  • 6. Data: 2002-03-15 11:46:53
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "ROBBO" <r...@s...ec.pl> napisał w wiadomości
    > ja od grudnia zamykam tam konto i nic :))

    Mnie sie udalo zamknac od 9 stycznia do 2 marca. W miedzyczasie 7 reklamacji
    (juz w pewnym momencie sie zapetlilem: nie wiedzialem czy reklamowac
    "niezamkniecie konta" czy tez "niezrealizowanie reklamacji"), za ktoryms
    razem CitiPani dosyc trzezwo stwierdzila: "Prosze Pana, skoro 7 reklamacji
    nic nie dalo, to osma na pewno tez nic nie da." Nie obylo sie tez bez
    telefonu do Pana Macieja Napieracza.

    Nawet w jakims momencie przyslali mi Watermana w ramach przeprosin, ale
    konta wtedy tez nie zamkneli.

    Ostatnio dostalem list, ze bardzo im przyrko, przepraszaja i ze wiecej sie
    to nie powtorzy.

    Dobre chociaz tyle.
    Aha i oplat nieregulaminowych nie naliczyli (z wyjatkiem 2 zl za oddana juz
    karte, ale sobie odpuscilem).

    Grzesiek