  • 1. Data: 2002-03-12 15:49:56
    Temat: Visa Classic w PKO SA?????
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Czy ktos by mi mogl wytlumaczyc jak wyglada sprawa z VC w PKO SA?
    Wiem ze majac VC to jest to jakis osobny rachunek lub cos takiego- wogole
    nie mam pojecia jak to wszystko dziala. Bylbym bardzo wdzieczny gdyby mi
    ktos
    wytlumaczyl jak to wszystko dziala.
    Jedynie o czym wiem to o waru kach ktore trzeba spelnic aby otrzymac karte.

    KUBA SZAJNAR

  • 2. Data: 2002-03-12 16:55:18
    Temat: Re: Visa Classic w PKO SA?????
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > wytlumaczyl jak to wszystko dziala.
    > Jedynie o czym wiem to o waru kach ktore trzeba spelnic aby otrzymac karte.

    są dwie wersje-złotowa i walutowa rachunki prowadzone są przez CKiC PEKAO SA
    walutowa w USD i złotowa w PLN bank wymaga kwoty gwarancyjnej 250USD lub 500zł
    osoby posiadające eurokonto 6 mieś lub eurokonto vip dowolną ilość czasu lub
    inny rachunek 12 mieś są zwolnione z tej kwoty, pierwsza wpłata 150USD lub
    150zł. wymagane zatrudnienia (umowa o prace) lub deklaracja dochodów. bank
    wydaje karte w ciągu 14 dni. i karta walutowa jest jedną z najlepszych kart na
    rynku!!!

  • 3. Data: 2002-03-12 21:08:35
    Temat: Re[2]: Visa Classic w PKO SA?????
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> [...]
    > wydaje karte w ciągu 14 dni. i karta walutowa jest jedną z najlepszych kart na

    Niusy... Mozesz tu byc, ale nie p... OK? Czy potrafisz przeczytac
    _ZE_ZROZUMIENIEM_ to co poprzednik napisal?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-03-13 06:34:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > wytlumaczyl jak to wszystko dziala.
    > Jedynie o czym wiem to o waru kach ktore trzeba spelnic aby otrzymac karte.

    Osobny rachunek karty prowadzony w ckic, wpłacać pieniążki na kartę i z karty
    możesz w kasach pekao lub przelewem na konto w ckic.
    To wszystko, bo chyba posługiwać się kartą umiesz ? ;-)))
    Grzegorz

  • 5. Data: 2002-03-13 21:20:46
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Jak juz znajdziesz bank 'PKO SA" to daj znac bi jestem ciekaw oferty nowego
    banku na polskim rynku...

  • 6. Data: 2002-03-14 09:04:52
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Jak juz znajdziesz bank 'PKO SA" to daj znac bi jestem ciekaw oferty nowego
    > banku na polskim rynku...

    No właśnie- ja też się przyłączam ;-))
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-03-14 09:37:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl>
    > Jak juz znajdziesz bank 'PKO SA" to daj znac bi jestem ciekaw oferty
    nowego
    > banku na polskim rynku...

    to jest dosc stary bank, a ze sie przechrzcił i klienci sie mylą to
    normalka
    wytykanie tego przestaje byc smieszne
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-14 11:07:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "blad" <b...@W...pl> writes:

    > Użytkownik <a...@p...onet.pl>
    > nowego
    >
    > to jest dosc stary bank, a ze sie przechrzcił i klienci sie mylą to
    > normalka

    Jakos nie przypominam sobie, zeby Pekao uzywalo skrotu PKO. PeKaO, to
    owszem. Ale nie bede sie upierac, moze gdzies, kiedys...

    MJ

  • 9. Data: 2002-03-14 11:20:00
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > Jakos nie przypominam sobie, zeby Pekao uzywalo skrotu PKO. PeKaO, to
    > owszem. Ale nie bede sie upierac, moze gdzies, kiedys...
    Nadmienię, że Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski ma status prawny
    spółki akcyjnej - zatem w skrócie PKO BP S.A. - mamy więc i PKO i S.A. Co do
    PKO i Pekao to nawet wielcy się mylą - na rachunku z TPSA przychodziło mi:
    Płatne ROR PKO S.A. - oczywiście chodziło o Pekao.

    Nie czepiajcie się szczegółów OK?

    MaciejK

  • 10. Data: 2002-03-14 11:33:50
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > to jest dosc stary bank, a ze sie przechrzcił i klienci sie mylą to
    > normalka
    > wytykanie tego przestaje byc smieszne

    Klienci się nie mylą, tylko używają skrótów myslowych ;-)
    Tragiczne jest to, że klienci wchodzą do pekao i chcą w kasie na dowód wypłacić
    pieniądze z pko bp sa ;-).
    A ponieważ ten drugi jest największym bankiem w Polsce, to stąd może te kolejki
    przy kasach w pekao ;-))
    Grzegorz

    PS
    Może po prostu przestać odpowiadać na posty, które w treści mówią o "nie wiadomo
    jakim" banku :-))