  • Data: 2018-03-24 16:04:53
    Temat: Citek sobie żarty robi
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaczął mnie dręczyć popupem, że mnie zakwalifikował do podniesienia
    limitu karty kredytowej - bez żadnych kwitów do kwoty XXXXX zł (i to
    takiej dość konkretnej, trzy razy więcej niż mam)... Nijak mi taki limit
    niepotrzebny, ale jak fefnasty raz okienko wyskoczyło, to sobie
    pomyślałem "A co tam, kliknę, może podniosę troszeczkę do okrągłej kwoty
    i przy okazji się odczepią". Klikam, wybieram kwotę, a tam
    niespodzianka: każą potwierdzić, że zarabiam miesięcznie tyle a tyle
    (nie zarabiam, no ale powiedzmy, że prawie) oraz że wydaję na utrzymanie
    800 (sic!) złotych miesięcznie. Czy oni powariowali? Przy czym te kwoty
    są identyczne, niezależnie od tego, czy chcę podniesienia limitu o 500
    zł, czy do maksimum.

    MJ
    PS. A jak sobie wyrabiałem kartę u nich N lat temu, to z kompletem
    zaświadczeń o stałym zatrudnieniu i w ramach rzekomej promocji dla
    pracowników nauki z trudem dali limit w wysokości 2-tygodniowych
    zarobków czy jakoś tak...