  • 11. Data: 2009-04-02 15:30:57
    Temat: Re: Chmura tagów w serwisie bankowym
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 2 Apr 2009 03:06:13 -0700 (PDT), m...@g...com napisał(a):

    > Skoro jeszcze nie spotkałeś takiego to rzuć okiem na 'Bank Pomysłów'
    > zbudowany przez BZWBK:
    > www.bankpomyslow.bzwbk.pl
    >
    > Dopiero co wystartował. Skoro trudno Ci to sobie wyobrazić to ciekawe
    > jak Ci się spodoba:))
    >
    > Formuła 'ideastormingu' działa juz na Zachodzie, w Polsce to pierwszy
    > taki serwis bankowy.

    OMFG, Wykop w barwach BZWBK. Poległem. :)

    Tylko coś w tych pomysłach szaleństwa nie ma. "Overnight", "zwolnienie z
    opłat", "progi oprocentowania lokat", "wpłatomaty" - jakby bank chciał, to
    już dawno by było. Przypisywanie transakcji do kategorii brzmi ciekawie,
    ale wymaga sumienności.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl