  • 1. Data: 2004-06-26 17:25:53
    Temat: punkt tanich przelewów
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    proszę o poradę
    chciałbym jak na razie prowadzić taką działalność
    na podstawie volkswagen bank direct
    co o tym sądzicie

    czy potrzebne są na taką działalność jakieś pozwolenia
    jakie są warunkowania tego
    co muszę wiedzieć, spełniać...

  • 2. Data: 2004-06-26 23:24:32
    Temat: Re: punkt tanich przelewów
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *zlotowinfo* [ a...@j...pl ] napisał(a):

    > chciałbym jak na razie prowadzić taką działalność
    > na podstawie volkswagen bank direct
    > co o tym sądzicie

    nie znam akurat volkswagen bank direct, ale w Koszalinie dziala cos
    takiego jak Incaso... kazdy przelew za 1,5 zl
    podobno ta koszalinska inicjatywa wyszla poza granice miasta, nawet
    wojewodztwa, wiec moze warto sie popytac
    masz tu dane:
    Incaso
    Wojciech Stadnik - wlasciciel
    tel. 346-08-62
    (dane wziete z wizytowki sprzed roku - tel pewnie aktualny ale nie dam
    glowy uciac)

    > czy potrzebne są na taką działalność jakieś pozwolenia

    z tego co wiem potrzebne sa tylko odpowiednie umowy z roznymi
    instytucjami, ale warto zapytac sie w Incaso :)

    > jakie są warunkowania tego
    > co muszę wiedzieć, spełniać...

    niestety taka dzialalnosc opiera sie na innych zasadach niz przelewy
    bankowe... tu nie obowiazuje prawo bankowe, a tym samym w teorii moze
    wyjsc oszustwo pieniezne na wielka skale... ale ja jak na razie
    placilem przelewami i pieniadze zawsze dochodzily :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-06-27 10:38:27
    Od: "Zeus" <y...@T...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <a...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na podstawie volkswagen bank direct
    > co o tym sądzicie
    >
    > czy potrzebne są na taką działalność jakieś pozwolenia

    isteniej równiez Mieszko
    www.pfmieszko.pl

    pozdrawiam Zeus

  • 4. Data: 2004-06-29 09:57:12
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

> [...]
    > wyjsc oszustwo pieniezne na wielka skale... ale ja jak na razie
    > placilem przelewami i pieniadze zawsze dochodzily :)

    nadal nie uzyskałem odpowiedzi
    czy są jakieś uwarunkowania prawne
    zabraniające takiej działalności, formalności które trzeba dopełnić
    zakładając że przelewy w Volkswagen Bank direct są darmowe
    taki punkt tanich przelewów mógłaby założyć każda firma