  • 1. Data: 2004-06-26 15:14:54
    Temat: laczenie inteligo relacja
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

    Fragment z nowego Profitu czyli jak się inteligo łaczyło. Całość w
    kioskach. A ja nadal zachodze w głowę co im przyszło do głowy żeby
    wybrać ten termin i dlaczego zakładali że nie będzie żadnych wpadek

    "W nocy z 31 maja na 1 czerwca przeniesiono 25 tys. kont e-PKO do
    Inteligo. "Profit" prześledził krok po kroku całą operację

    Grudzień 2003 roku - marzec 2004 roku. Rozpoczynają się przygotowania do
    połączenia e-PKO, wirtualnego oddziału PKO BP z internetowym bankiem
    Inteligo. Zarząd PKO BP podjął decyzję o połączeniu ofert już w
    listopadzie 2002 roku, kiedy największy polski bank kupił (nieoficjalnie
    za około 10 mln zł) Inteligo Financial Services od Bankgesellschaft
    Berlin. Od tego momentu trwały dyskusje, jak przeprowadzić fuzję. W
    grudniu 2003 roku pierwsze decyzje już zapadły; wiadomo bowiem było, że
    prowadzenie w jednym banku dwóch oddziałów internetowych jest zbyt
    kosztowne. Lepiej zatem, żeby większy (Inteligo - 300 tys. kont, drugi
    bank internetowy w Polsce) przejął mniejszego (e-PKO - 25 tys. kont).
    Teraz kierujący Inteligo, z prezesem Konradem Korobowiczem na czele,
    muszą ustalać konkrety - chociażby termin tej operacji. A nie jest to
    proste. Lepiej to zrobić w dzień roboczy czy w weekend, kiedy mniej jest
    przelewów, ale za to zwiększone, zwłaszcza w sobotę, zakupy? Wiadomo, że
    nie można wybrać 10, 20 i 25 dnia miesiąca, ponieważ są to terminy
    płatności ZUS i podatków. Koniec miesiąca to z kolei pensje i odnawianie
    stałych zleceń. W poniedziałki jest zawsze zwiększony ruch na kontach,
    ale za to na przygotowania do operacji ma się cały weekend.
    Jeszcze ważniejsza jest kwestia sposobu połączenia e-PKO z Inteligo. -
    Mogliśmy przenieść tylko same środki na rachunkach - mówi Rafał
    Cytrycki, szef działu rozwoju systemów IT. - My jednak chcieliśmy, aby
    klient położył się spać w jednej rzeczywistości, natomiast obudził w
    drugiej - dodaje. "

  • 2. Data: 2004-06-26 15:21:30
    Temat: Re: laczenie inteligo relacja
    Od: "gasper" <gasper@polbox_.pl>

    Użytkownik "Adam S." <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > My jednak chcieliśmy, aby
    > klient położył się spać w jednej rzeczywistości, natomiast obudził w
    > drugiej - dodaje. "
    i im się to udało ;))))) tylko za krótko niektórzy spali ;)))

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-06-26 17:42:58
    Od: "rydy" <r...@p...onet.pl>

    Proponuję wszystkim, którzy mają konta w Inteligo:
    wyciąć kod html z wiadomości o wyciągu, wkleić do notatnika , otworzyć za
    pomocą przeglądarki i....odczytam każdy przechwycony e-mail z wyciągiem. Co
    wy na to? Robota dla prokuratora?

  • 4. Data: 2004-06-26 19:30:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik rydy napisał:

> [...]
    > pomocą przeglądarki i....odczytam każdy przechwycony e-mail z wyciągiem. Co

    Nie ogladaj wiecej amerykanskich filmow o hakerach bo to wyraznie Ci
    szkodzi.

    Wyciagi z inteligo nie sa szyfrowane, wiec mozesz je odczytac bez tych
    kombinacji. Sa za to podpisane cyfrowo, ale to zupelnie cos innego.

    Bartol

  • 5. Data: 2004-06-26 19:58:18
    Od: "rydy" <r...@p...onet.pl>

    Nie mów mi o amerykańskich filmach. Jeżeli poczta jest do mnie to powinna
    być do mnie. Chyba nowa technika powinna mi przynieść coś więcej niż
    zaklejona śliną koperta.

  • 6. Data: 2004-06-26 20:06:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik rydy napisał:

    > Nie mów mi o amerykańskich filmach. Jeżeli poczta jest do mnie to powinna
    > być do mnie. Chyba nowa technika powinna mi przynieść coś więcej niż
    > zaklejona śliną koperta.

    A co, poczta do Ciebie nie jest do Ciebie? Moze powinienes podac w banku
    swoj e-mail, a nie czyjs?

    Co do przechwytywania maili. Oczywiscie da sie. Ale to akurat zadna
    nowina. To ze Inteligo wysyla nieszyfrowane wyciagi to tez nie nowina. O
    co wiec chodzi? Czy jakis bank wysyla mailem szyfrowane wyciagi? Ilu
    klientow jest w stanie je przeczytac bez zadnych problemow?

    Oczywiscie pozostaje sprawa powodow dla ktorych ktos mialby Twoja poczte
    przechwytywac i czytac. Jestes w stanie kilka sensowych wymienic?

    Bartol

  • 7. Data: 2004-06-26 20:15:05
    Od: |GideoN| <gideon@[no_spam_spam]npnet.org>

    rydy wrote:

    > Nie mów mi o amerykańskich filmach. Jeżeli poczta jest do mnie to powinna
    > być do mnie. Chyba nowa technika powinna mi przynieść coś więcej niż
    > zaklejona śliną koperta.

    naucz sie odpowiadac na posty najpier a potem zaslaniaj sie jakas technika.

    --

    GideoN

    ----------------------------------
    usun [NO_SPAM] aby napisac do mnie
    ----------------------------------

  • 8. Data: 2004-06-26 20:32:34
    Od: "gasper" <gasper@polbox_.pl>

    > Oczywiscie pozostaje sprawa powodow dla ktorych ktos mialby Twoja poczte
    > przechwytywac i czytac. Jestes w stanie kilka sensowych wymienic?

    dodam jeszcze tylko, że trudniej przechwycić maila (chyba, że podałeś adres
    firmowy a Admin czyta maile) niz przechwycic list paierowy - wiekszosc
    banków przesyła wyciągi zwykłym listem - często też zdarzają sie pomyłki
    podczas wkładania do kopert

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-06-26 20:55:38
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gasper napisał:

> [...]
    > firmowy a Admin czyta maile) niz przechwycic list paierowy - wiekszosc
    > banków przesyła wyciągi zwykłym listem - często też zdarzają sie pomyłki

    He, he, he, dokladnie.

    Bartol

  • 10. Data: 2004-06-28 07:13:27
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    rydy wrote:
> [...]
    > pomocą przeglądarki i....odczytam każdy przechwycony e-mail z wyciągiem. Co

    A oprocz tego to wszyscy zdrowi. Az chce sie napisac: ale o co chodzi?
    Pisanie po drugach na liste jest niewskazane.
    Jaki prokurator?