eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank › Centrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "wojtas_z_lublina" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Centrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
    Date: Sat, 26 Jun 2004 22:32:47 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <cbkmhi$kpo$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bach.tpsa.lublin.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1088281970 21304 194.204.162.57 (26 Jun 2004 20:32:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jun 2004 20:32:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4927.1200
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4927.1200
    X-User: wojtek-wp
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:305848
    [ ukryj nagłówki ]

    Hej,

    miałem małe wątpliwości co do wyciągu z KK. Zadzwoniłem do Centrum
    Telefonicznego, wklepałem PIN i połączyłem się z agentem. Ten zadał mi
    dodatkowe pytania (nazwisko, ble ble ble) i pogadałem sobie nt. moich
    problemów. Niby wszystko w porządku, ale zapytałem też o saldo .... i
    okazał się, że Gość miał przed sobą historię innej karty. Nie moją!!!

    Po co ja się autoryzuję przy połączeniu? Po co Agent pytał się o różne
    moje dane? I tak miał przed sobą kogoś innego...

    Chyba zmieniam swój światopogląd co do bezpieczeństwa kanałów
    telefonicznych...

    pozdr
    Wojtas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.06.04 09:35 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1