  • 1. Data: 2002-01-13 18:39:24
    Temat: Carrefour i VE mBanku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Płaciłem przed chwilą w Carrefour'ze mBankową VE.
    Kasjer przejechał przez POS'a a oczekiwanie na
    autoryzację poświęcił na wgapianie się w kartę
    (tloku nie było).
    Po pewnym czasie na jego twarzy pojawił się
    uśmiech, jakby coś zaskoczył.
    -To jest karta z tego banku ... internetowego ?
    (trochę głos mu się złamał)
    -Tak
    - mocne kręcenie glową ... Jezu, czego oni jeszcze
    nie wymyślą !

    Gdy odchodziłem w jego oczach wyczułem jakby
    politowanie.

    Sark

    p.s. autoryzacja trwała bardzo krótko, koło 15
    sek. ale kasjer wykonał podwójne przsunięcie kartą
    tzn. tam i z powrotem, pierwszy raz to zauważyłem

  • 2. Data: 2002-01-14 05:18:45
    Temat: Re: Carrefour i VE mBanku
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> (news:a1sk9j$h40$1@news.onet.pl):

    Interesująca historia!

    > Płaciłem przed chwilą w Carrefour'ze mBankową VE.
    eMAX, czy eKONTO?

    > p.s. autoryzacja trwała bardzo krótko, koło 15
    > sek. ale kasjer wykonał podwójne przsunięcie kartą
    > tzn. tam i z powrotem, pierwszy raz to zauważyłem

    co sugerujesz tutaj?

  • 3. Data: 2002-01-14 08:56:16
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@k...wp.pl>
    napisał w wiadomości

    > eMAX, czy eKONTO?

    eKONTO

    kartą
    zauważyłem

    > co sugerujesz tutaj?

    Raczej się pytam o co moze chodzić. Ten ich pos
    jest trochę inny, wbudowany w kasę (w sumie
    dobrze, mniej kabli itp), klientowi jednak trochę
    trudno jest podejrzeć :)
    W niektórych sklepach sptkałem sie z dodatkowym
    wklepywaniem numeru karty... do kasy fiskalnej ?,
    może ten podwójny ruch jest z tym związany,
    chociaż, imo, przesów powinien być chyba zawsze w
    tym samym kierunku ?

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-15 08:45:28
    Od: p...@y...com (Johny)

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote:
    >p.s. autoryzacja trwała bardzo krótko, koło 15
    >sek. ale kasjer wykonał podwójne przsunięcie kartą
    >tzn. tam i z powrotem, pierwszy raz to zauważyłem

    Gdy kupowalem jakis czas temu w Tesco, czytnik tez "zalapal" od razu -
    pani twierdzila ze Visa Electron tak ma.

  • 5. Data: 2002-01-15 11:42:55
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Johny" <p...@y...com> napisał w
    wiadomości news:3c43ebc0.94139475@news.tpi.pl...

    zauważyłem

    > Gdy kupowalem jakis czas temu w Tesco, czytnik
    tez "zalapal" od razu -
    > pani twierdzila ze Visa Electron tak ma.

    Tylko że tutaj był "ruch dwustronny" :-)) i tylko
    dwa ruchy a z tego co imo i zauwazyłem to
    powinien być zawsze w tą samą stronę a nie
    przesuwany w posie

    Sark

  • 6. Data: 2002-01-17 00:54:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> writes:

    > p.s. autoryzacja trwała bardzo krótko, koło 15
    > sek. ale kasjer wykonał podwójne przsunięcie kartą
    > tzn. tam i z powrotem, pierwszy raz to zauważyłem

    Pewnie szczelina jest taka, ze karte mozna wsunac latwo tylko
    z tej niewlasciwej strony.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator