  • 1. Data: 2002-01-13 19:11:38
    Temat: Kredyt budowlany dowolne raty, gdzie?
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    Witam!

    Wiem, ze byly onegdaj w ofercie PKO BP kredyty (budowlane/mieszkaniowe)
    gdzie mozna bylo miec pewein stopien swobody w regulacji splat kredytu. Tzn.
    jak mialem wiecj kasy to placilem np. jednorazoo wiesksza kwote bez zadnych
    dodatkowych negocjacji. Czy wiecie cos o takich kredytach obecnie
    oferowanych (w roznych bankach)?

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2002-01-13 21:29:45
    Temat: Re: Kredyt budowlany dowolne raty, gdzie?
    Od: "Redakcja EP" <p...@e...com.pl>

    W PeKaO SA kredyt hipoteczny tez mozna nadplacac, za kazdy aneks (kwota na
    nim dowolna) trzeba zaplacici 50PLN. Innych kar nie ma :)
    Pzdr
    PZb

  • 3. Data: 2002-01-13 21:40:43
    Od: "Wes" <y...@p...onet.pl>

    Witam,
    zaglądnij na stronę
    http://biznes.onet.pl/banki/
    Tam opisane są warunki kredytów w różnych bankach, np.: w PKO S.A.
    wcześniejsza spłata kredytu jest mozliwa, pobierana jest opłata w wysokości
    1%.

    Powodzenia

    Iwona

  • 4. Data: 2002-01-14 12:38:51
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    Dzieki za odpowiedzi :-)

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2002-01-14 13:23:07
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Sun, 13 Jan 2002 20:11:38 +0100, Mariusz Jankowicz napisał(a):

> [...]
    >jak mialem wiecj kasy to placilem np. jednorazoo wiesksza kwote bez zadnych
    >dodatkowych negocjacji. Czy wiecie cos o takich kredytach obecnie

    W PKO BP nadal tak jest. To znaczy mozna wplacic dowolna sume ponad plan
    splaty kredytu bez zadnych prowizji :-)

    PS.
    <czepianie sie>
    onegdaj znaczy przedwczoraj, a nie dawniej :-)
    </czepianie sie>

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/