  • 1. Data: 2002-01-13 16:22:31
    Temat: tanie konto firmowe w marmurku
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    moze ktos poleci tanie w prowadzeniu konto firmowe?

  • 2. Data: 2002-01-13 16:29:34
    Temat: Re: tanie konto firmowe w marmurku
    Od: "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > moze ktos poleci tanie w prowadzeniu konto firmowe?
    Jesli masz w miescie oddzial Multibanku to naprawde polecam.
    Koszt 9zl miesiecznie + 0,2% od wplat na konto - z tego co wiem to jest
    najtansze konto firmowe na rynku (nie liczac Inteligo).
    link do TOiP http://www.multibank.pl/images/download/Prowizje_i_o
    platy.pdf

    pzdr
    Andrzej

  • 3. Data: 2002-01-13 19:23:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Baranowski" <m...@h...pl>
    napisał w wiadomości

    > Jesli masz w miescie oddzial Multibanku to
    naprawde polecam.
    > Koszt 9zl miesiecznie

    A brałeś juz wyciągi (wysłanie miesięcznego
    wyciągu -3zł) jak sa opisane, papier firmowy,
    wydruk na zwykłym, pieczęć ?

    Z zapisu w toip wynika że można mieć potwierdzenie
    za darmo jeżeli zamówi się w oddziale wydruk
    histori rachunku za bieżacy miesiąc (wystarczy sie
    pojawiac w odzale w ostatni dzień (roboczy)
    miesiąca - dobrze dedukuję ?

    > + 0,2% od wplat na konto

    ale od wpłat gotówkowych w oddziale

    > - z tego co wiem to jest
    > najtansze konto firmowe na rynku (nie liczac
    Inteligo).

    No jeszce chyba VWBD jest do rozważenia

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-14 07:27:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Andrzej Baranowski <m...@h...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1scle$1ad$...@n...tpi.pl...

> [...]

    > Koszt 9zl miesiecznie + 0,2% od wplat na konto - z tego co wiem to jest
    > najtansze konto firmowe na rynku (nie liczac Inteligo).

    Wystarczy miec obroty (nie dochody!) ok. 10.000zl/mc zeby zaplacic 30zl/mc.
    To ja juz wole Biznes Partner w PKO BP - 15zl/mc +3,40zl od przelewu
    _niezaleznie_ od kwoty + 0,00zl za wplaty i wyplaty gotowki.
    Albo Partner w Millennium - 5zl/mc +4,00zl od przelewu +2,5zl od wyplaty
    gotowki + 0,5% od wplaty gotowki

    Niedawno ktos polecal Telepekao24 za 8zl/mc+0,1%od WN. Chyba taniej niz
    Multi... Wbrew pozorom ten 0,1% roznicy to moze byc sporo.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2002-01-14 07:31:47
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 14 Jan 2002 08:27:46 +0100, "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >Niedawno ktos polecal Telepekao24 za 8zl/mc+0,1%od WN. Chyba taniej niz
    >Multi... Wbrew pozorom ten 0,1% roznicy to moze byc sporo.

    0,2% w Multi dotyczy tylko wplat GOTOWKOWYCH na konto firmowe ! Za
    przelewy przychodzace nie ma zadnej oplaty. Za przelewy wychodzace
    jest oplata stala od przelewu a nie procentowa (przez inet 50gr).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-01-14 10:09:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    U?ytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisa?:g...@4...com..
    .

    > 0,2% w Multi dotyczy tylko wplat GOTOWKOWYCH na konto firmowe ! Za
    > przelewy przychodzace nie ma zadnej oplaty. Za przelewy wychodzace
    > jest oplata stala od przelewu a nie procentowa (przez inet 50gr).

    A to zmienia postac rzeczy. Wychodzi znacznie taniej.
    Dzieki za info.
    A co z papierowymi potwierdzeniami transakcji?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-01-14 10:25:33
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przelewy przychodzace nie ma zadnej oplaty. Za
    przelewy wychodzace
    > jest oplata stala od przelewu a nie procentowa

    A jak sprawa wyciągów wyciągi (wysłanie

  • 8. Data: 2002-01-14 10:58:29
    Od: Maciej Gryżewski <g...@e...pl>

    W artykule <a1u188$j1c$1@news.tpi.pl> Slawek Kos napisał(a):
    [ciach]

    > Niedawno ktos polecal Telepekao24 za 8zl/mc+0,1%od WN. Chyba taniej niz
    > Multi... Wbrew pozorom ten 0,1% roznicy to moze byc sporo.

    Ja korzystam z telepekao24. Do polecenia przy małej ilości przelów ja
    przelewam tylko podatki. Jedyne czego mi brakuje to możliwości wpisania na
    stałe danych na przelew do zus (inteligo się tym teraz chwali).

    Gaciej

  • 9. Data: 2002-01-14 13:02:18
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,
    >A co z papierowymi potwierdzeniami transakcji?

    A nie można po prostu drukować sobie z internetu? Pytam, bo nie wiem czy
    zawsze musi być wyciąg z pieczątką. Co prawda mnie księgowa zawsze takie
    wyciągi bierze pod uwagę, ale nie wiem, czy ona ich potrzebuje tylko dla
    rozliczeń, czy tez musi mieć podkładkę dla US i czy koniecznie z pieczątką.
    Przecież w razie czego US może sobie to sprawdzić w banku. Chyba...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 11. Data: 2002-01-14 15:42:28
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 14 Jan 2002 14:02:18 +0100, w <0...@p...pl>,
    "alexy" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > A nie można po prostu drukować sobie z internetu? Pytam, bo nie wiem czy
    > zawsze musi być wyciąg z pieczątką.

    Można drukować z Internetu i jego to honorowane przez US jak
    najbardziej. Pieczątki banku są zbędne.