  • 1. Data: 2002-01-13 12:19:33
    Temat: Re: PILNE - czy mamy na grupie Wrocław?
    Od: "Lidka" <m...@i...pl>

    > czy na dworcu glownym jest jakis Euronet?

    jest

    L.

  • 2. Data: 2002-01-13 12:23:12
    Temat: PILNE - czy mamy na grupie Wrocław?
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    czy na dworcu glownym jest jakis Euronet? jezeli nie to czy jest gdzies w
    okolicy? prosze o namiary i z gory dziekuje

    -adrian

  • 3. Data: 2002-01-13 12:27:02
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Lidka" <m...@i...pl> wrote in message

    > jest

    dzieki Sloneczko :)

    wlasnie zdalnie holuje dziewczyne z Czech do domu (ma przesiadke we
    Wroclawiu) a biedulka bez kasy zostala :(

    milej niedzieli

    -adrian

  • 4. Data: 2002-01-13 12:40:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "AK" <a...@p...onet.pl>
    > czy na dworcu glownym jest jakis Euronet? jezeli nie to czy jest gdzies w
    > okolicy? prosze o namiary i z gory dziekuje

    Na samym dworcu nie ma, ale jest blisko, bo przy Rossmanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2002-01-13 13:15:43
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Lidka" <m...@i...pl>
    > jest

    Serio??? W którym miejscu? Zawsze mi się to dziwne wydawało, że go nie
    ma, ale widocznie nie potrafiłem znaleźć.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2002-01-13 13:57:17
    Od: "Efenzi" <e...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Lidka" <m...@i...pl>
    >
    > Serio??? W którym miejscu? Zawsze mi się to dziwne wydawało, że go nie
    > ma, ale widocznie nie potrafiłem znaleźć.

    Jest w korytarzu prowadzacym od wejscia glownego do holu dworca,
    po prawej stronie. Dziala bez zarzutu :-)

    Pozdrawiam,
    Efenzi

  • 7. Data: 2002-01-13 17:22:36
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    "Lidka" <m...@i...pl> wrote:

    > jest
    >
    > L.

    Skąd wiedziałaś, że będzie takie pytanie? :-)))

    CEZ

  • 8. Data: 2002-01-13 22:35:25
    Od: "Wookasch" <w...@N...pl>

    Użytkownik "AK" <a...@p...onet.pl> napisał

    > czy na dworcu glownym jest jakis Euronet? jezeli nie to czy jest gdzies w
    > okolicy? prosze o namiary i z gory dziekuje

    http://info.mbank.com.pl/bankomaty-spis.html

    Czy to takie trudne ???

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 9. Data: 2002-01-13 23:30:38
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wookasch" <w...@N...pl> napisał
    w wiadomości news:a1t23r$rfe$1@news.telbank.pl...

    > http://info.mbank.com.pl/bankomaty-spis.html
    >
    > Czy to takie trudne ???

    Trudne nie jest ale jest też tak, ze pojawiaja sie
    całkiem nowe bankomaty lub istniejące zmieniają
    lokalizację a w ww spisie nie ma żadnego info na
    ten temat, przez dosyc długi czas

    Sark

  • 10. Data: 2002-01-13 23:37:05
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Wookasch" <w...@N...pl> wrote in message

    > Czy to takie trudne ???

    niekoniecznie... chyba, ze dworzec PKP zajmuje powierzchnie paru boisk
    pilkarskich, jest na nim full ludzi, spieszysz sie na pociag i nie bardzo
    gdzie masz tego szukac...

    Rownie dobrze moge Ci napisac, ze na Dworcu Centralnym miasta znanego jest
    Euronet - osobom z poza Wawy zycze powodzenia w szukaniu tego bankomatu.

    -adrian