eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCallCenter mBanku leży :( › CallCenter mBanku leży :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "kietlak" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: CallCenter mBanku leży :(
    Date: Thu, 9 Dec 2010 00:10:03 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 9
    Message-ID: <idp38c$tu4$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-66-31.dynamic.chello.pl
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291849804 30660 89.77.66.31 (8 Dec 2010 23:10:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Dec 2010 23:10:04 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1983
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1983
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:541962
    [ ukryj nagłówki ]

    Oczywiście z IVRem można 'pogadać', ale wybranie opcji rozmowa z człowiekiem
    rozłącza natychmiast, albo wrzuca w pętlę na końcu której rozłącza z
    komunikatem 'prosimy zadzwonić ponownie'.
    Niestety niektórych spraw ( wtym momencie dla mnie pilnych - potrzebuję
    pilnie użyć mojej karty wirtualnej, ale nie znam jej numeru, a bez rozmowy z
    człowiekiem nie da się tego poznać ) nie ma możliwości załatwić.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1