  • 11. Data: 2004-03-13 11:19:43
    Temat: Re: CZY JAKIS BAN MA W OFERCIE VISA CLASSIC??
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 13 Mar 2004 11:21:08 +0100, =?iso-8859-2?Q?Piotr_ =22Kazimierz
    =22_Ku=BCmiak?=== napisal/a:

    > No to tak sie nie da. Czesc transakcji kartami wypuklymi nie jest
    > autoryzowana, wiec bank musi miec podstawy zeby zakladac, ze Twoje wplywy
    > wystarcza do pokrycia ewentualnego debetu.
    ewentualnego? zawsze kozna dokonać nieautoryzowanej transakcji na kwote
    znacznie przewyższająca stałe wpływy. i ????

    z tego co ja przeglądałem oferty takich kart to jedynie jest mowa o
    minimalnym czasie posiadania rachunku itp.
    --
    KrzysiekL

  • 12. Data: 2004-03-13 12:36:59
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> wrote in message
> [...]
    > z tego co ja przeglądałem oferty takich kart to jedynie jest mowa o
    > minimalnym czasie posiadania rachunku itp.

    I wtedy sprawdzaja jakie byly obroty na tym koncie i stwierdzaja czy maja
    zaufanie do klienta czy nie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak