  • 41. Data: 2006-07-25 07:18:55
    Temat: Re: CVC/CVV czy na kazdej karcie ?
    Od: "Atormy Waters" <a...@a...pl>

    > No wiec oficjalna teoria VISA jest taka, ze electrony to takze sa
    > karty VISA (i.e., karty wydawane w ramach organizacji). Ale, tak
    > jak napisalem, to jest kwestia umowna, i dlatego chcialem to
    > doprecyzowac.

    zgadzam siem. to tylko kwestia nosnika i sposobu autoryzacji.
    reszta nazewnictwo.podobnie jak mastercard classic i maestro

    > Innymi slowy, wszystkie VC (VISA classic) powinny miec CVV2, i mysle
    > ze to jest prawdopodobne (byly (sa?) jakies patologiczne VC, ktore
    > nie pozwalaly na MOTOIO, ale mysle ze rozwazania o nich mozna sobie
    > darowac, poza tym mozliwe ze mialy CVV2).

    debetowki visa pomimo ze maja cvv2 z reguly maja tak pokonfigurowane
    BIN'y u issuer'ow ze MOTOIO sie nie da zrobic, taka praktyka.
    sam to blokowalem u siebie bo masa reklamacji i decyzja z gory przyszla
    ze niet ! tylko cc na takie cuda pozwala.co sprowadza plaska karte
    ktora jest przeciez platnicza tylko do funkcji bankomatowej w praktyce,
    z tego co widze to ludzie placa w pos raczej cc, co jest z innej strony
    sluszne moim zdaniem, szmal lezy na rachunku i jesc nie wola, splacasz w
    terminie i odsetki Cie nie kosztuja, kiedys jeszcze mozna bylo na kino dzieki
    temu zarobic w miesiacu.a electron glownie atm.

    > ale w razie
    > problemow mozna bylo rozpalic ognisko pod zbiornikiem).

    mocny tekst hehe ! moj hotel sie reklamowal ze prad i ciepla woda
    24h ! jedyny na wyspie taki, hehe. nocleg za 8 dolcow, zdzierstwo ;)

    > Autoryzacji tez nie bylo, choc na upartego daloby sie zrobic przez
    > GSM :-) Papierowych stoplist chyba nie bylo.

    stoplisty...lezka sie w oku kreci :)
    ostatni raz widzialem cos takiego w 97-98 roku,pracowalem wtedy
    w sklepie z ciuchami,tez mielismy tylko zelazko, a kwity sie zanosilo raz w
    tygodniu do wrzutni pekao w universalu, za rotunda ;)
    plus floor limity, dla visa 200 dla mc 250 dla amex 300
    inaczej musialem dzwonic do polcardu.
    wtedy chyba jeszcze nie bylo innego centrum autoryzacyjnego

    SW

  • 42. Data: 2006-07-25 07:38:37
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > właśnie co dot ego "jeszcze":: jakiś czas temu płaciłem w czeskim
    > wagonie restauracyjnym, pisało, że nie akceptują "kart typu electron",
    > więc sądziłem, że potraktują kartę jakimś żelazkiem a się
    > okazało, że karta była odczytywana z paska, do podpisu dostałem
    > wydruki z terminala.a może to było właśnie żelazko?

    nie no, poza roznymi odmianami terminal pos,imprinter i atm to chyba nie ma
    juz nic innego,
    w bankach jak robisz cash advance to tez taki smieszny pos lub zelazko
    choc raz na koncu swiata pani mi skserowala karte i kartke poslala
    fax'em "gdzies", hehe wyplacila 300 usd a calosc /pomijajac odsetki/
    citi mnie skasowal jedne 50 zeta, rozczulilem sie, bo kumpla za taka
    sama kwote i w tym samym zapomnianym przez Boga miejscu multi
    potraktowal za stowke ;)

    SW

  • 43. Data: 2006-07-25 07:50:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Atormy Waters" <a...@a...pl> writes:

    > debetowki visa pomimo ze maja cvv2 z reguly maja tak pokonfigurowane
    > BIN'y u issuer'ow ze MOTOIO sie nie da zrobic, taka praktyka.

    Oczywiście WYPUKŁE debetówki znow zniknąłęś.

    MJ

  • 44. Data: 2006-07-25 07:53:32
    Od: "Stormy Waters" <a...@a...pl>

    > Oczywiście WYPUKŁE debetówki znow zniknąłęś.

    nic nie zniknalem
    dodatkowo nie chcialo mi sie pisac o WKLESLYCH charge'owkach

    EOT

    SW

  • 45. Data: 2006-07-25 10:11:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Krzysztof <k...@w...pl> writes:

> [...]
    > okazało, że karta była odczytywana z paska, do podpisu dostałem
    > wydruki z terminala.a może to było właśnie żelazko?

    Nie, terminal bez polaczenia ze swiatem.
    --
    Krzysztof Halasa