  • 1. Data: 2006-07-18 09:05:06
    Temat: Najtanszy kredyt gotówkowy
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    Witam,

    Mam taki problem nie dostalem kredytu na wykonczenie mieszkania i ratuje
    mnie tylko kredyt konsumpcyjny.
    Gdzie obecnie sa najlepsze oferty na takowy kredyt ?

    Pozdro
    Peyto

  • 2. Data: 2006-07-18 09:08:24
    Temat: Re: Najtanszy kredyt gotówkowy
    Od: "KartaPierwszejPomocy" <t...@o...pl>

    polecam mbank

    - uznają różne źródła dochodu, umowy zlecenie o dzieło,
    - szybka decyzja - następnego dnia,
    - świetna obsługa,

    MK

  • 3. Data: 2006-07-18 11:19:52
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Peyto" <p...@o...pl> napisał

    > Mam taki problem nie dostalem kredytu na wykonczenie mieszkania i ratuje
    > mnie tylko kredyt konsumpcyjny.
    > Gdzie obecnie sa najlepsze oferty na takowy kredyt ?

    Najtanszy bedzie PKO BP.

    Neko

  • 4. Data: 2006-07-18 11:20:25
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "KartaPierwszejPomocy" <t...@o...pl> napisał

    > - szybka decyzja - następnego dnia,

    Decyzja w ciagu 24 godzin to decyzja wyjatkowa
    slamazarna. Szybka to jest do 10 minut.

    Neko

  • 5. Data: 2006-07-18 14:42:34
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "KartaPierwszejPomocy" <t...@o...pl> napisał
    >
    > Decyzja w ciagu 24 godzin to decyzja wyjatkowa
    > slamazarna. Szybka to jest do 10 minut.

    Wyknczenie mieszkania to nie wakcja last minute, moge zaczekac tydzien.
    Tylko pytanie gdziesiscze ze mnie nie zdarli ?

  • 6. Data: 2006-07-18 16:08:10
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Faktycznie w PKOBP jest najtaniej. Jeżeli masz dochody ok. 4 - 5 tys netto
    lub ładną wizytówkę to powalcz o złote konto. Wtedy dostaniesz kredyt
    gotówkowy z marżą ok 4% co daje 8,3 % w złotówkach i prowizja ok 2%. Dolicz
    opłatę za prowadzenie konta. Maksymalnie do 100 tys, minimum 5 tys. Chyba
    nie ma teraz na rynku tańszej gotówki.
    Jeżeli to Ci się nie uda to spróbuj podrasować linię kredytową na swoim
    ROrze. W PKO BP jest za 11,5%, też znośnie. Eurobanki i mbanki to niestety
    dużo wyższe oprocentowania raczej dla analfabetów finansowych lub
    desperatów. :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 7. Data: 2006-07-18 16:10:58
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Decyzja w ciagu 24 godzin to decyzja wyjatkowa
    > slamazarna. Szybka to jest do 10 minut.

    Jak szybka decyzja to kredyt drogi

    Tomek

  • 8. Data: 2006-07-18 20:00:35
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "kszyhoo" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ROrze. W PKO BP jest za 11,5%, też znośnie. Eurobanki i mbanki to niestety
    > dużo wyższe oprocentowania raczej dla analfabetów finansowych lub

    o ile się nie mylę to mbank daje odnawialny na 13,5% na pół roku a potem
    zmniejsza do 12,85%, ale przez pół roku zdązysz sobie wyrobić złotą
    kredytówke za 125 zł. A posiadacz dowolnej złotej karty ma zagwarantowane
    najniższe oprocentowanie a wiec 9,95% :) Cięzko znaleźć coś tańszego
    globalnie. Jedyny problem to czas uzyskania takiego limitu. Mi się udało w 5
    dni, ale to raczej ewenement
    Arek