  • 1. Data: 2006-07-17 20:46:49
    Temat: Boś Łoś
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    no i jak tam z wypłatami z bankomatów?

    Ktoś puścił famę że będą płatne, jak na razie na stronie banku ekokonto
    dalej ma darmowe wypłaty z bankomatów...

    Robert

  • 2. Data: 2006-07-17 21:05:04
    Temat: Re: Boś Łoś
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert.I <T...@i...pl> wrote:
    > no i jak tam z wypłatami z bankomatów?
    >
    > Ktoś puścił famę że będą płatne, jak na razie na stronie banku
    > ekokonto dalej ma darmowe wypłaty z bankomatów...

    od 1 sierpnia 3 pierwsze, potem 3% min. 4 zl

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-07-17 21:15:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > od 1 sierpnia 3 pierwsze, potem 3% min. 4 zl

    Kartą debetową ????? Czyli jak wypłacę 10k kartą, to prowizja
    wyniesie 300 zł ? To chyba niemożliwe. No chyba, że to jakiś
    specjalny rachunek dla debili lub dla żuli, albo jakieś konto o
    wybranych funkcjonalnościach, typu emax+ w mBanku...

    marekz

  • 4. Data: 2006-07-17 21:32:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:
> [...]
    > specjalny rachunek dla debili lub dla żuli, albo jakieś konto o
    > wybranych funkcjonalnościach, typu emax+ w mBanku...

    przperaszam - pierwsze 4 za free mialo byc.
    Co do twojego pytania - tak za wyplate z bankomatu tyle zaplacisz. I to nie
    jest rekord. Tak placa np. posiadacze rachunkow w Pekao SA, PKO BP, BPH,
    wiec nie wiem czym sie tak dziwisz? :)

  • 5. Data: 2006-07-18 04:45:16
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    tyle zaplacisz. I to nie
    > jest rekord. Tak placa np. posiadacze rachunkow w Pekao SA, PKO BP, BPH,
    > wiec nie wiem czym sie tak dziwisz? :)

    w BPH jest kwotowo 6 zł

    Darek

  • 6. Data: 2006-07-18 04:53:10
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński (news:e9gvkh$1t1$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > nie jest rekord. Tak placa np. posiadacze rachunkow w Pekao SA, PKO BP,
    > BPH, wiec nie wiem czym sie tak dziwisz? :)

    Czas odłożyć kartę Bosia do szredera....

    R.

  • 7. Data: 2006-07-18 06:36:00
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Darek <n...@p...maila.pl> wrote:
    > w BPH jest kwotowo 6 zł

    a tak oddaje honor.
    Banki, ktorych nalezy unikac:
    GETIN Bank
    Deutsche Bank pbc
    BGŻ
    Lukas Bank
    BISE
    Eurobank
    Kredyt Bank
    PKO BP
    Pekao SA

  • 8. Data: 2006-07-18 06:46:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> writes:

    > Co do twojego pytania - tak za wyplate z bankomatu tyle zaplacisz. I
    > to nie jest rekord. Tak placa np. posiadacze rachunkow w Pekao SA, PKO
    > BP, BPH, wiec nie wiem czym sie tak dziwisz? :)

    Nie rozumiem? To chodzi o _obce_ bankomaty? No to sie korzysta z
    bankomatow swojego banku i juz. Zwlaszcza w przypadku PKO BP nie jest
    to trudne, żubrów też pełno...

    MJ

  • 9. Data: 2006-07-18 06:52:11
    Od: "Robert.I" <_...@i...pl>

    > Nie rozumiem? To chodzi o _obce_ bankomaty? No to sie korzysta z
    > bankomatow swojego banku i juz. Zwlaszcza w przypadku PKO BP nie jest
    > to trudne, żubrów też pełno...
    > MJ

    Zaletą karty było wypłacanie bez opłat dodatkowych ZE WSZYSTKICH,
    bankomatów, których siłą rzeczy jest więcej niż Żubrów, Łosi i innych
    zwierzopodobnych....
    R.

  • 10. Data: 2006-07-18 07:08:01
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    bylo fajnie, ale sie skonczylo...

    "bo nic nie moze przeciez wiecznie trwac" ;-)

    pozdr.
    RobertS