  • 1. Data: 2006-07-18 09:24:58
    Temat: Gdzie obecnie kk bez opłaty rocznej?
    Od: "JBG" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak w temacie.

    Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
    Michał

  • 2. Data: 2006-07-18 09:36:17
    Temat: Re: Gdzie obecnie kk bez opłaty rocznej?
    Od: "Grzes" <p...@S...pl>

    Użytkownik "JBG" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:e9i9da$knn$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak w temacie.
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.
    > Michał
    >
    > --

    bzwbk

  • 3. Data: 2006-07-18 09:56:38
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > bzwbk
    bph, ing, multi, citi, lukas, fortis...

  • 4. Data: 2006-07-18 10:23:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Z tego co czytam na grupie, to w zasadzie wszędzie. A po roku
    > wystarczy generować odpowiednie obroty na karcie i nadal będzie za
    > darmo.

    Szkoda tylko, że (przynajmniej) w BZWBK, trzeba generować odpowiednio
    wysokie obroty na każdą kartę, a nie mozna zsumować obrotów ze wszystkich
    kart (głównej i dodatkowych) i podzielić przez ich ilość... :(

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2006-07-18 10:28:52
    Od: Marcin Lubojański <m...@i...gmail.com>

    Maciej Loret napisał(a):
> [...]
    > wysokie obroty na każdą kartę, a nie mozna zsumować obrotów ze wszystkich
    > kart (głównej i dodatkowych) i podzielić przez ich ilość... :(

    W ING karta dodatkowa nie jest w ogóle brana do obliczeń, nie jest ważne
    czy ją masz czy nie i jak jest używana (tak mi przynajmniej powiedziano
    w 2 oddziałach i na infolinii, w regulaminie jest to troche niejasne).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2006-07-18 10:45:24
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote in message

> [...]
    > wszystkich
    > kart (głównej i dodatkowych) i podzielić przez ich ilość... :(

    Podobnie jest w BPH - każda karta jest traktowana osobno

    MichalL

  • 7. Data: 2006-07-18 15:51:18
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    zobacz to myślę :