  • 11. Data: 2008-03-26 23:14:40
    Temat: Re: CITI wcale nie jest elastyczny - dokad warto przeniesc ich karte?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Konrad N>S>" <n...@o...pl> writes:

    > zrobiłem (nie liczę jednego miesiąca) 36000 obrotu - to wciąż mało?

    Swoja droga, wydanie 36 kzl przez 10 miesiecy karta z limitem 4 kzl
    musi byc chyba bardzo uciazliwe.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2008-03-26 23:35:30
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    > Swoja droga, wydanie 36 kzl przez 10 miesiecy karta z limitem 4 kzl
    > musi byc chyba bardzo uciazliwe.

    tak, największa uciążliwość to ciągłe pilnowanie, żeby limitu nie przekroczyć i
    nie płacić kar.
    dlatego dzwoniłem i prosiłem o zwiększenie limitu, i także dlatego mnie odmową
    zirytowali.

  • 13. Data: 2008-03-27 15:47:03
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    wnioskowałem miesiąc temu o złotego mastercarda, podobno "na oświadczenie".
    'podobno', bo po złożeniu wniosku zaczęli wydzwaniać (klika razy podchody
    robili) do firmy i pytać ile zarabiam - trzeba było powiedzieć, że "na
    oświadczenie" to pic i lipa, i zażądać zaświadczenia o zarobkach od razu.
    w firmie nikt przez telefon im nie poda wysokości zarobków, a oni na to wniosek
    odrzucili.

    tym samym mam polbank w pompie.

  • 14. Data: 2008-03-27 16:17:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 16:47, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:

    > tym samym mam polbank w pompie.

    Nie dzwonila pracownica do ciebie z prosba o doniesienie
    zaswiadczenia?
    U mnie dzwonili o doniesienie, gdy limit KK z przeniesienia wychodzil
    zbyt maly na samym oswiadczeniu.

  • 15. Data: 2008-03-27 16:20:41
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:

    > Swoja droga, wydanie 36 kzl przez 10 miesiecy karta z limitem 4 kzl
    > musi byc chyba bardzo uciazliwe.

    No owszem, pewna fatyga jest, trzeba splacac czesciej niz raz na
    miesiac, ale czy to jest taka ogromna uciazliwosc?

    MJ

  • 16. Data: 2008-03-27 16:25:01
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > No owszem, pewna fatyga jest, trzeba splacac czesciej niz raz na
    > miesiac, ale czy to jest taka ogromna uciazliwosc?

    Nie korzysta sie w pelni z zalet g-p. IMO jak na taki limit, obrót zostal
    wygenerowany olbrzymi. I unaocznia to wprost niedopracowanie procedur
    bankowych. :-)

    marekz

  • 17. Data: 2008-03-27 16:26:54
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > Nie dzwonila pracownica do ciebie z prosba o doniesienie
    > zaswiadczenia?
    > U mnie dzwonili o doniesienie, gdy limit KK z przeniesienia wychodzil
    > zbyt maly na samym oswiadczeniu.

    nie. chcialem uniknac zaswiadczen, i to sie udalo - nie prosili o to, ani tez
    nikt nie dzwonil.
    miala to byc karta z promocji "karta na oswiadczenie", bez papierów mozna bylo
    dostac od nich zlotego mastercarda z limitem do 5000.

    szkoda, bardzo zaluje, bo bylo kilka zalet:
    - bardzo mi sie sama karta podobala
    - mam blisko domu bankomat (za darmo sprawdzanie salda i minihistoria)
    - mam blisko domu oddzial (do splat i zalatwiania ew. spraw)
    - bliskosc atmu i placówki niwelowala calkowicie fatalny www dla kart w
    polbanku.

  • 18. Data: 2008-03-27 16:28:58
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Uzytkownik "Konrad N>S>" <n...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > miala to byc karta z promocji "karta na oswiadczenie"

    to bylo dla mnie najwieksza zacheta:
    nie chce i nie bede zalatwial papierów o zarobkach dla uzyskania karty
    kredytowej.

    pewnie to malo racjonalne, ale tak mam i juz.

  • 19. Data: 2008-03-27 16:34:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 17:26, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > - mam blisko domu oddzial (do splat i zalatwiania ew. spraw)
    > - bliskosc atmu i placówki niwelowala calkowicie fatalny www dla kart w

    Jesli zdecydujesz sie doniesc zaswiadczenie, moze jeszcze zdazysz,
    zanim wyrobia ci w M (ktoryms).
    Ich KK nie widac w BIK - tak przy okazji.

    Pracownica musiala byc kiepska - ja mam w jednej placowce kilka
    produktow i czuje sie jak w home banking - pracownica nawet przerywala
    obsluge aktualnego klienta, zeby podrzucic mi dokumenty, abym w
    spokoju mogl powypelniac w miedzyczasie. Hmmm....,wygladam i zarabiam
    zgrubsza jak facet z antyreklamy kredytow BPH , zeby nie bylo
    domyslow.
    A produkty mam , ale takie, ze bank na mnie nic nie zarabia.

  • 20. Data: 2008-03-27 20:16:05
    Od: "szkoleniowiec" <s...@o...pl>

    > dlatego dzwoniłem i prosiłem o zwiększenie limitu, i także dlatego mnie
    > odmową zirytowali.

    Poczekaj jeszcze ze dwa okresy rozliczeniowe.
    Miałem podobnie. Poprosiłem o dość znaczne zwiększenie limitu, pani
    powiedział abym dosłał PIT (prowadzę DG)
    Oczywiście nie chciało mi się nic wysyłać, a tu miła niespodzianka i sami
    limit zwiększyli o 80% mojej prośby.
    Fakt, że kartę mam już jakieś 4 lata.

    PZDR
    Quba