  • 1. Data: 2008-03-26 00:01:54
    Temat: Absurdalny mBank Mobile
    Od: "Mariusz" <k...@p...onet.pl>

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=832740&t=8
    32740&sr=ld&pn=1&cat=0

    No tak to wyglada jakby mBank specjalnie uwzial sie na tego klienta

  • 2. Data: 2008-03-26 07:27:13
    Temat: Re: Absurdalny mBank Mobile
    Od: "Adam Wro-Klo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=832740&t=8
    32740&sr=ld&pn=1&cat=0

    > No tak to wyglada jakby mBank specjalnie uwzial sie na tego klienta

    Jeszcze parę dni i ja w imieniu żony będę się żalił na Heyah, który podobne
    numery robi. Choć jak ja przenosiłem się z Plusa do Play wszystko odbyło się
    idealnie choć nie składałem pełnomocnictwa w Play tylko sam z wnioskiem o
    przeniesienie numeru polazłem do Plusa

  • 3. Data: 2008-03-27 16:51:02
    Od: "atom" <n...@m...pl>

    > No tak to wyglada jakby mBank specjalnie uwzial sie na tego klienta

    ups, mialem sobie konto u nich zalozyc, ale to chyba nie byl dobry pomysl :)

  • 4. Data: 2008-03-28 09:16:41
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    atom pisze:
    > ups, mialem sobie konto u nich zalozyc, ale to chyba nie byl dobry pomysl :)

    zalezy czego oczekujesz
    mBank to taki bank biedronka
    ja mam i nie narzekam, wszystko zalatwiane w terminie, nie ma problemu z
    reklamacjami, ale tez moje oczekiwania nie sa wygorowane
    telefonu bym u nich nie kupil, od tego sa operatorzy komorkowi a nie banki

  • 5. Data: 2008-03-28 09:16:49
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

  • 6. Data: 2008-03-29 00:25:45
    Od: "Waldeusz" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Wojtaszek" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > zalezy czego oczekujesz
    > mBank to taki bank biedronka

    A co masz do biedronki? Ja sobie chwale ze mam blisko
    po chleb, mleko, cukier i insze low_end produkty spozywcze ;)

    > telefonu bym u nich nie kupil, od tego sa operatorzy komorkowi a nie banki

    A to czemu ? Felerne sa czy jak ? ;)
    no ale ja tez bym nie kupil - z tego co ongis zagladalem same Nokie
    a te IMHO nie maja najlepszego stosunku cena/jakosc/mozliwosci ;)
    za to prosto mozna kupic na kredyt/raty jak ktos chce miec nowy,
    nie ma gotowki a nie chce wchodzic w abonamenty ;)