  • 1. Data: 2002-05-14 13:41:53
    Temat: CARCADE - leasing
    Od: "WH" <a...@p...onet.pl>

    Proszę o radę.Mam Mercedesa z Carcade.Lasing trzy letni.W maju mijają dwa
    lata.Jak wieść gminna niesie Carcade robi bokami.Lada moment syndyk.Pytanie
    1 : Wykupić auto już czy czekać na syndyka i banki?Pytanie 2 : Jeśli
    podeprzeć się przy wykupie ,to z jakiego banku kredyt ( nie chcę felernego i
    za pół roku bankrut).Pytanie 3 :Jakie oprocentowanie kredytu mogę przyjąć za
    przyzwoite?
    Woj.H.

  • 2. Data: 2002-05-15 09:03:12
    Temat: Re: CARCADE - leasing
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Tue, 14 May 2002 15:41:53 +0200, "WH" <a...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Proszę o radę.Mam Mercedesa z Carcade.Lasing trzy letni.W maju mijają dwa
    >lata.Jak wieść gminna niesie Carcade robi bokami.Lada moment syndyk.Pytanie
    >1 : Wykupić auto już czy czekać na syndyka i banki?Pytanie 2 : Jeśli

    jak dojdzie do upadłości, to chyba po prostu zapominasz o aucie. W
    końcu to ich auto, prawda?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski