  • 1. Data: 2002-05-14 12:26:24
    Temat: brak meldunku = brak kredytu ???
    Od: JR <r...@p...pl>

    witam

    czy faktycznie brak stalego zameldowania uniemozliwi zaciagniecie
    kredytu na budowe domu???

    Rysiek

  • 2. Data: 2002-05-14 12:35:55
    Temat: Re: brak meldunku = brak kredytu ???
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello JR,

    Tuesday, May 14, 2002, 2:26:24 PM, you wrote:

    J> czy faktycznie brak stalego zameldowania uniemozliwi zaciagniecie
    J> kredytu na budowe domu???

    A mozliwa jest (dla Polaka) sytuacja, ze nie ma on stalego
    zameldowania? Nigdy sie nad tym nie zastanawialem i ciekaw jestem.

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 3. Data: 2002-05-14 15:50:50
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > czy faktycznie brak stalego zameldowania uniemozliwi zaciagniecie
    > kredytu na budowe domu???

    Brak meldunku chyba w ogole powoduje, ze trzeba sie zabic - bo jak to zyc ?

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-05-15 06:09:53
    Od: JR <r...@p...pl>

    On Tue, 14 May 2002 15:50:50 GMT, "fotech"
    <u...@p...onet.pl> wrote:

    >Brak meldunku chyba w ogole powoduje, ze trzeba sie zabic - bo jak to zyc ?

    w Polsce chyba tak...
    a juz dla Millennium, to czlowiek bez meldunku nawet nie istnieje

    Rysiek

  • 5. Data: 2002-05-15 08:44:35
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > czy faktycznie brak stalego zameldowania uniemozliwi zaciagniecie
    > kredytu na budowe domu???

    Chyba tak.
    W wiekszosci bankow nawet brak zony powoduje klopoty z uzyskaniem
    _wiekszego_ kredytu.

    Michal.

  • 6. Data: 2002-05-15 16:26:13
    Temat: Re: brak meldunku = brak kredytu [OT]
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A mozliwa jest (dla Polaka) sytuacja, ze nie ma on stalego
    > zameldowania? Nigdy sie nad tym nie zastanawialem i ciekaw jestem.

    Mozliwa, aczkolwiek niezgodna z prawem :(( Po wymeldowaniu masz 14dni na
    kolejny meldunek.
    Ot, taka bezsensowna ustawa, szczegolnie ze nawet US zaczal honorowac juz
    adres zamieszkania :-))
    pzd

  • 7. Data: 2002-05-16 11:34:28
    Temat: Re[2]: brak meldunku = brak kredytu [OT]
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Witek,

> [...]
    W> kolejny meldunek.
    W> Ot, taka bezsensowna ustawa, szczegolnie ze nawet US zaczal honorowac juz

    No wlasnie ja mam ten problem ze posiadam inny adres zameldowania,
    inny zamieszkania a inny do korespondencji :)) I nigdy nie wiem gdzie
    ktory podawac.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 8. Data: 2002-05-20 11:13:26
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    14 May 2002 14:35:55 +0200, k...@p...onet.pl (Konlin)
    napisał(-a):

    >A mozliwa jest (dla Polaka) sytuacja, ze nie ma on stalego
    >zameldowania? Nigdy sie nad tym nie zastanawialem i ciekaw jestem.

    oczywiście! Wolno być bezdomnym.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2002-05-21 10:53:22
    Temat: Re[2]: brak meldunku = brak kredytu ???
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Jaroslaw,

    Monday, May 20, 2002, 1:13:26 PM, you wrote:

    JA> oczywiście! Wolno być bezdomnym.

    OK ale w wypadku gdy masz miejsce stalego zamieszkania to chyba jest
    obowiazek meldunkowy? Rzeczywiscie bezdomnie nie przyszli mi na mysl
    przy poprzedniej wypowiedzi.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-05-22 06:31:49
    Temat: Re: Re[2]: brak meldunku = brak kredytu ???
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    21 May 2002 12:53:22 +0200, k...@p...onet.pl (Konlin)
    napisał(-a):

    >OK ale w wypadku gdy masz miejsce stalego zamieszkania to chyba jest
    >obowiazek meldunkowy? Rzeczywiscie bezdomnie nie przyszli mi na mysl
    >przy poprzedniej wypowiedzi.

    miejsce zamieszkania to AFAIR "miejscowość, w której się stale
    przebywa".

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski