  • 1. Data: 2003-04-02 21:55:11
    Temat: Bylo i nie ma, czyli debet w ePKO?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Nie, zebym do czegos potrzebowal, ale w ePKO zawsze byl limit debetu
    do wykorzystania (obliczany automatycznie jako srednia "stalych wplat"
    z ostatnich trzech miesiecy). Dzis mi kolega zwrocil uwage, ze "sie
    wyzerowalo". I rzeczywiscie, mam to samo...

    Patrze w historie: Wszystkie wplaty sa caly czas takie, jakie byly, a
    limit zanikal - od 1 stycznia 2/3 calosci, od 1 lutego 1/3, od 1 marca
    juz zero...

    Wy tez tak macie? Kto tam jeszcze ePKO uzywa?

    Chcialem poczytac, czy cos pisza w regulaminach na ten temat, ale
    jedyna zawartoscia www.pkobp.pl jest dzis "Taka strona nie istnieje
    na tym serwerze." Kondolencje.

    MJ

  • 2. Data: 2003-04-03 00:43:04
    Temat: Re: Bylo i nie ma, czyli debet w ePKO?
    Od: Jacek <y...@p...com>

    Michal Jankowski wrote:

> [...]
    > wyzerowalo". I rzeczywiscie, mam to samo...

    > Wy tez tak macie? Kto tam jeszcze ePKO uzywa?

    Ja jeszcze uzywam (choc juz pewnie niedlugo). Limit mam caly czas (tyle, ze
    od pewnego czasu kwota tegoz sie jakos dziwnie ustalila). Moze im jakos
    podpadles?

    > Chcialem poczytac, czy cos pisza w regulaminach na ten temat, ale
    > jedyna zawartoscia www.pkobp.pl jest dzis "Taka strona nie istnieje
    > na tym serwerze." Kondolencje.

    Tak, to pewnie pierwsze zapowiedzi nowego systemu made by Prokom. A moze
    sie tylko prezes zmienil i uaktualniaja zdjecia na stronach :-/

  • 3. Data: 2003-04-03 07:33:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek <y...@p...com> writes:

    > Ja jeszcze uzywam (choc juz pewnie niedlugo). Limit mam caly czas (tyle, ze
    > od pewnego czasu kwota tegoz sie jakos dziwnie ustalila). Moze im jakos
    > podpadles?

    Za duzo pieniedzy tam trzymam, znaczy? No nic, chyba zadzwonie i
    zapytam...

    MJ

  • 4. Data: 2003-04-03 08:02:51
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Za duzo pieniedzy tam trzymam, znaczy? No nic, chyba zadzwonie i
    > zapytam...
    Naliczaja normalnie tylko widocznie nie sa twoje wplywy odpowiednio
    oznakowane i dla tego nie licza z automatu. Poczytaj archiwum grupy, jakis
    miesiac, moze dwa temu bylo na ten temat na grupie.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedzwiecki

  • 5. Data: 2003-04-03 08:55:36
    Od: <s...@s...com>

    Zadzwoncie
    do banku to wam ustala statyczny debet na podstawie wplat i wettedy bedzie
    on taki sam i nikt go nie zabieze

  • 6. Data: 2003-04-03 09:09:38
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> writes:

    > Naliczaja normalnie tylko widocznie nie sa twoje wplywy odpowiednio
    > oznakowane i dla tego nie licza z automatu.

    A w grudniu jeszcze byly? To sa caly czas identyczne przelewy z
    marmurkowego PKOBP, z tytulem przelewu bodajze INTERNET BIS, czy jak
    to oni tam nazwali... Moze oni po prostu sie polapali, ze jak mi
    wplywa pensja na konto w marmurku, i tam mam limit debetowy, a potem
    czesc pensji przelewam do ePKO, to juz sie drugi limit za te same
    pieniadze nie nalezy?

    MJ