  • 1. Data: 2003-04-02 20:26:13
    Temat: Pytanie o odroczenie kredytu....
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    Czy istnieje jakies prawo, ktore umozliwiałoby kredytobiorcy

    odroczenia splaty kredytu ze wzgledu na chwilowy brak plynosci finansowej ?

    Czy wszystko jest zalezne od umowy kredytowej z danym bankiem ?

    Znajomy prosil mnie zebym zapytal sie w jego imieniu. Ma kredyt w

    PKO BP hipoteczny na 20 lat i obecnie nie stac go na splate kredytu.

    Chcialby zawiesic splate kredytu np. na rok . W umowie kredytowej nie ma nic
    na ten

    temat a kiedy bral kredyt to nie pytal o taka opcje.

    Co mu można doradzic w takiej sytuacji ? On sam chce wyjechac do Angli na

    rok do pracy zeby moc splacic kredyt tylko, ze potrzebne jest mu odrocznie

    tego kredytu.

    Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie sugestie.

  • 2. Data: 2003-04-02 20:28:00
    Temat: Re: Pytanie o odroczenie kredytu....
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    sorry za rozrzucenie tresci. Cos outlook mi szaleje :)))

  • 3. Data: 2003-04-02 20:39:16
    Od: "Dell" <b...@p...onet.pl>

    Musi poprosić o regulamin kredytowy ,tam może być umieszczona taka opcja ,są
    banki które to maja np Lukas bank