  • 1. Data: 2003-04-02 20:19:04
    Temat: BZ WBK pochwala :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wlasnie sobie sprawdzilem w historii oddali 3 x 2,5 zl za wyciagi z
    VC.
    Troche to trwalo, ale jednak. :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-03 07:08:53
    Temat: Re: BZ WBK pochwala :)
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b6fggg$t8m$1@news.onet.pl...
    > Wlasnie sobie sprawdzilem w historii oddali 3 x 2,5 zl za wyciagi z
    > VC.
    > Troche to trwalo, ale jednak. :)

    Nie rozumiem, dlaczego piszesz o tym w kategoriach pochwały?
    Bo bank okazał łaskę oddając ci co twoje ??

    Ja się teraz użeram z BZWBK, bo moja VC "zaginęła" w przesyłkach
    między oddziałami. Pobrali mi opłatę za duplikat, mimo, ze oryginału
    (przedłużenie) nawet nie odebrałem. Wiszę na telefonie i się wkurzam.
    Jak juz się sprawa zakończy (zapewne po mojej myśli, bo bank nie
    kwestionuje swojej pomyłki), to pewnie sprawę tutaj opiszę,
    ale na pewno nie w kontekście pozytywnym. Nie w przypadku
    tego banku. Wkurzyli mnie i to fest...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 3. Data: 2003-04-03 08:16:17
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Kamil
    Paszkiewicz<k...@N...pl> nagryzmolił(a) w

    > Ja się teraz użeram z BZWBK, bo moja VC "zaginęła" w przesyłkach
    > między oddziałami. Pobrali mi opłatę za duplikat, mimo, ze oryginału
    > (przedłużenie) nawet nie odebrałem. Wiszę na telefonie i się wkurzam.

    U nich to chyba normalne. Mi kazli iść do innego oddziału szukać swojej
    karty. KPINA.
    Na szczęście czytają grupę ludzie z działu obsługi klienta, dostałem
    maila że wszystko zostanie szybko załatwione i bardzo przepraszają. Po 2
    dniach zadzwonili że mogę odebrać kartę w oddziale.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2003-04-03 08:25:25
    Od: m...@o...pl

    > Wlasnie sobie sprawdzilem w historii oddali 3 x 2,5 zl za wyciagi z
    > VC.
    > Troche to trwalo, ale jednak. :)

    Ha! A mi własnie kilka dni temu pobrali opłatę za Konto24 Prestiż założone w
    ramach promocji. :-(
    Promocja polegała m.in. na tym, że konto do końca 2003 r. miało być prowadzone
    bezpłatnie...

    m23m

  • 5. Data: 2003-04-03 08:33:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Lubojański wrote:
    > Po 2 dniach zadzwonili że mogę odebrać kartę w oddziale.

    Pisze to w kategorii pochwaly ;) bo juz tak na nich najezdzalem, ze mi
    sie ich zal zrobilo ;)
    Zeby dostac zwrot tych pieniedzy musialem isc dwa razy tylko po to do
    placowki, pisac sowiadczenie za drugim razem, a pozniej pogonic ich
    telefonem.
    Koniec koncow oddali.
    No wiec jako czlowiek o raczej pozytywnym nastawieniu do zycia ;)
    uznalem, ze jest to godne pochwaly, ze wreszcie oddali.
    (przypomina mi sie kawal: A mogl zabic :)

  • 6. Data: 2003-04-03 08:52:32
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:b6gs93$ij2$1@news.onet.pl...
    > Pisze to w kategorii pochwaly ;) bo juz tak na nich najezdzalem, ze
    mi
    > sie ich zal zrobilo ;)

    Hm... A mnie ich nie żal...

    > uznalem, ze jest to godne pochwaly, ze wreszcie oddali.

    To może codziennie wysyłaj do nich pismo "Dziękuję za to, że
    dziś system działał bezawaryjnie i nie pobrano mi żadnej niesłusznej
    opłaty. Z uniżeniem i pocałowanie w rączkę ... " :-)

  • 7. Data: 2003-04-03 12:31:54
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl> wrote in message
> [...]
    > kwestionuje swojej pomyłki), to pewnie sprawę tutaj opiszę,
    > ale na pewno nie w kontekście pozytywnym. Nie w przypadku

    mnie wkurzyli tylko raz .....
    no i od pewnego czasu jestem klientem multibanku :)))))) a nie WBK

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 8. Data: 2003-04-03 23:52:42
    Od: Arkadiusz Knap <a...@w...pl>

    Dnia 3 Apr 2003 10:25:25 +0200, <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    > założone w ramach promocji. :-(
    > Promocja polegała m.in. na tym, że konto do końca 2003 r. miało być

    Mnie również pobierają jakąś opłatę za prowadzenie rachunku (1,75 zł)
    pomimo tego, że nie powinni - promocja w ramach kredytu mieszkaniowego. Raz
    juz zgłosiłem ten fakt i zwrócili mi niesłusznie pobraną prowizję. Ale w
    kolejnych miesiącach znowu pobierają mi tą prowizję. Nie mam zdrowia
    chodzić do oddziału ale chyba będę musiał w końcu się tam wybrać