    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Bylo i nie ma, czyli debet w ePKO?
    Date: 02 Apr 2003 23:55:11 +0200

    Nie, zebym do czegos potrzebowal, ale w ePKO zawsze byl limit debetu
    do wykorzystania (obliczany automatycznie jako srednia "stalych wplat"
    z ostatnich trzech miesiecy). Dzis mi kolega zwrocil uwage, ze "sie
    wyzerowalo". I rzeczywiscie, mam to samo...

    Patrze w historie: Wszystkie wplaty sa caly czas takie, jakie byly, a
    limit zanikal - od 1 stycznia 2/3 calosci, od 1 lutego 1/3, od 1 marca
    juz zero...

    Wy tez tak macie? Kto tam jeszcze ePKO uzywa?

    Chcialem poczytac, czy cos pisza w regulaminach na ten temat, ale
    jedyna zawartoscia www.pkobp.pl jest dzis "Taka strona nie istnieje
    na tym serwerze." Kondolencje.

    MJ