  • 1. Data: 2011-09-06 11:56:15
    Temat: Bye, bye, Citi (KK)
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Były sobie 2 Citi Visa Gold, co-brand Plusa (główna i dodatkowa). Na
    partyline konsultantka po konsultacji orzekła, że od listopada się
    będzie bankowi należało co miesiąc 27 zł.
    No to wypowiedziałem, bo nie mam w zwyczaju płacić za KK.

    Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2011-09-06 12:51:45
    Temat: Re: Bye, bye, Citi (KK)
    Od: luc <b...@g...net>

    On 6 Wrz, 13:56, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > No to wypowiedziałem, bo nie mam w zwyczaju płacić za KK.
    >
    > Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?

    Visa AQ w Multi:

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/p
    rzenies_karte

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2011-09-06 12:55:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 05:51:45 -0700, luc napisał(a):

    > Visa AQ w Multi:

    Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie wymagają
    otwierania konta.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2011-09-06 13:16:24
    Od: luc <b...@g...net>

    On 6 Wrz, 14:55, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ale do kart AQ trzeba mieć rachunek AQ. Natomiast inne Visy nie wymagają
    > otwierania konta.

    Racja. Zagalopowałem się z tym AQ ;-)

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 5. Data: 2011-09-06 13:45:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 06:16:24 -0700, luc napisał(a):

    > Racja. Zagalopowałem się z tym AQ ;-)

    Nienie, sama karta jest OK, chociaż fakt, że AQ akurat mam od Mastercarda,
    zaś Visę -- inną :)

  • 6. Data: 2011-09-06 14:13:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 13:56:15 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

> [...]
    > mam w zwyczaju płacić za KK.
    >
    > Co warto rozważyć zamiast (visa, bo MC mam w Mille)?

    Nie przełączyli Ciebie do działu kart tak jak mnie wczoraj (poszukaj
    mojego posta) i nie zaproponowali jakiejś oferty? Ja prawie w ogóle tej
    kk nie używałem i do 03/2013 mam za free.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2011-09-06 14:16:32
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 6 Sep 2011 14:13:34 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >Nie przełączyli Ciebie do działu kart tak jak mnie wczoraj (poszukaj
    >mojego posta) i nie zaproponowali jakiejś oferty? Ja prawie w ogóle tej
    >kk nie używałem i do 03/2013 mam za free.

    nie. Też się zdziwiłem. No cóż, widocznie im się nie opłaca. A przy
    nowycha warunkach - mi się nie opłaca.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-09-06 15:53:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 06 Sep 2011 16:16:32 +0200, Jarek Andrzejewski napisał(a):

    > nie. Też się zdziwiłem. No cóż, widocznie im się nie opłaca. A przy
    > nowycha warunkach - mi się nie opłaca.

    A to nie wykluczone, że w najbliższym czasie ktoś zadzwoni, jak to już
    nie raz na grupie było opisywane. Zobaczymy.

    Xenocide

  • 9. Data: 2011-09-07 09:23:29
    Od: krzysn <k...@c...pl>

    W dniu 06.09.2011 13:56, Jarek Andrzejewski pisze:
> [...]
    > będzie bankowi należało co miesiąc 27 zł.
    > No to wypowiedziałem, bo nie mam w zwyczaju płacić za KK.

    A po co ci karta kredytowa jeśli z niej nie korzystasz ? Ja mam w citi
    dwie złote za darmo na zawsze, ale obroty zawsze wyraźnie wyższe niż
    2kzl/miesiąc

  • 10. Data: 2011-09-07 09:26:32
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 07 Sep 2011 11:23:29 +0200, krzysn <k...@c...pl> wrote:

    >A po co ci karta kredytowa jeśli z niej nie korzystasz ? Ja mam w citi

    Zawsze dziwią mnie osoby, które rzucają takie teksty, choć nie mają na
    ten temat żadnej wiedzy.
    Widziałeś choć jeden wyciąg z mojej KK?
    --
    pozdrawiam,