  • 1. Data: 2006-04-27 15:07:42
    Temat: Brak karty, jak wypłacić pieniądze?
    Od: "kwiatek64" <k...@o...pl>

    Witam,

    od niedawna posiadam konto w PKO Inteligo. Nie otrzymałam jeszcze
    karty, a chciałabym wypłacić pieniądze z konta. Czy jeśli pójdę
    do Agencji PKO czy też Oddziału PKO mogę tam wypłacić pieniądze?
    Czy będę coś płacić z tego tytułu?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

  • 2. Data: 2006-04-27 16:20:43
    Temat: Re: Brak karty, jak wypłacić pieniądze?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "kwiatek64" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam,

    do Agencji PKO czy też Oddziału PKO mogę tam wypłacić pieniądze?
    Czy będę coś płacić z tego tytułu?
    Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    Nic nie bedziesz placic i nic nie wyplacisz.
    Wyplaty mozliwe sa tylko za posrednictwem katry Visa Electron (i sa
    bezprowizyjne).
    Jesli nei masz karty, mozesz wyplacic kase z konta jedynie przelewajac je na
    inne swoje (lub czyjes) konto.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-04-27 17:02:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    SDD napisał(a):

    > Jesli nei masz karty, mozesz wyplacic kase z konta jedynie przelewajac je na
    > inne swoje (lub czyjes) konto.

    A widziałeś kiedyś "konto inteligo" do którego bank nie wydał jeszcze
    ŻADNEJ karty? :-)

    Didaskalia zostaną dopisane na żądanie. ;-)

  • 4. Data: 2006-04-27 18:38:10
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e2qteh$i3g$1@news.elsat.net.pl, *Wojciech Nawara* wrote:
    > A widziałeś kiedyś "konto inteligo" do którego bank nie wydał jeszcze
    > ŻADNEJ karty? :-)
    >
    > Didaskalia zostaną dopisane na żądanie. ;-)

    He he w sumie ciekawe jak u niego to mozliwe.
    Ja probowalem zalozyc konto *bez karty* i po konsultacjach konsultantow
    stanelo na tym ze karte i tak mi wystawili i razem z umowami przyszly, i jak
    nie chce to nie musze ich aktywowac.

    --
    darnok

  • 5. Data: 2006-04-27 20:59:56
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Wystartować bez karty nie da, ale możesz np. zgubić

  • 6. Data: 2006-04-27 21:54:06
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e2rbdh$i27$1@inews.gazeta.pl, *Pen* wrote:
    > Wystartować bez karty nie da, ale możesz np. zgubić

    Co wystartowac sie nie da?
    Ja w koncie wspolnym nie aktywowalem ani jednej karty - i nie ma zadnego
    problemu.
    A karty leza sobie w domu. W systemie figuruja jako nieaktywne.

    --
    darnok

  • 7. Data: 2006-04-27 22:21:42
    Temat: Re: Brak karty, jak wyplacic pieniadze?
    Od: "kwiatek64" <k...@o...pl>

    "Ja w koncie wspolnym nie aktywowalem ani jednej karty - i nie ma
    zadnego
    problemu."

    Czyli moge wyplacac w oddziale PKO, tak? :> bo sie z lekka
    pogubilam po tym co przeczytalam w innych odpowiedziach :)

  • 8. Data: 2006-04-27 22:38:17
    Od: LM <p...@n...sig>

    kwiatek64 pisze 28-04-2006 00:21:
> [...]
    >

    > Czyli moge wyplacac w oddziale PKO, tak? :> bo sie z lekka
    > pogubilam po tym co przeczytalam w innych odpowiedziach :)

    Bez karty - nie możesz. Tylko przelew.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 9. Data: 2006-04-28 04:45:08
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    darnok napisał(a):

    > He he w sumie ciekawe jak u niego to mozliwe.

    Nie, to po prostu niemożliwe. Ergo - kolega ma Superkonto z dostępem PKO
    Inteligo.

  • 10. Data: 2006-04-28 05:45:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "kwiatek64" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    >
    > Czyli moge wyplacac w oddziale PKO, tak? :> bo sie z lekka
    > pogubilam po tym co przeczytalam w innych odpowiedziach :)

    Raczej uczestnicy tej dyskusji snuja luzne dywagacje obok tematu pytania.
    Na pytanie nie moga odpowiedziec bo zadales je tak niejasno ze nie wiadomo o
    co pytasz.

    Z grubsza twoj tekst "od niedawna posiadam konto w PKO Inteligo" moze zostac
    przetlumaczony na nasze narzecze na dwa sposoby:
    1. Od niedawna posiadam konto Inteligo w PKO BP. Odpowiedz: tylko karta
    mozesz wyplacac. Oraz pytanie dodatkowe jak ci sie udalo zalozyc konto
    Inteligo bez karty, bo to ZTCW niemozliwe?
    2. Od niedawna posiadam Superkonto w PKO BP a do niego _usluge_ PKO
    Inteligo. Odpowiedz: mozesz wyplacac "na dowod/na dyspozycje ustna". Wyplata
    kwoty do 500zl kosztuje bodaj 2,50zl, powyzej 500zl jest darmowa. Mozesz tez
    wyplacic 600zl (darmo) i wplacic (bez odchodzenia od okienka i bez oplat)
    np. 400zl...;-) Aha i wyplata w tych kartonowych budkach (agencja) zawsze
    jest platna ale chyba mozliwa tylko karta...

    --
    Pozdrowienia
    ---