  • 1. Data: 2006-04-27 15:36:03
    Temat: gdzie sie poskarzyc?? BZWBK
    Od: "nn" <r...@o...pl>

    sprawa wyglada w sposob nastepujacy: dostalem prace w UK jako farmaceuta, jednak
    aby tam sie zarejestrowac musialem wykupic i wyslac poczta czek bankierski
    opiewajacy na sume ponad 100GBP. jako ze nigdy tego nie robilem i nie mialem
    takowego czeku w reku zglosilem sie do placowki BZWBK we wroclawiu w rynku i
    postanowilem zdac sie calkowicie na kompetencje pracownikow tegoz oddzialu.
    poprosilem pania o wystawienie czeku bankierskiego na okreslona sume, kobieta
    kilka razy upewniela sie czy chodzi mi na pewno o czek bankierski i po chyba 7
    potwierdzeniu przyjela ode mnie pieniazki <funty plus prowizje dla banku za
    wystawienie czeku> i poinformowala mnie ze zadzwonia w ciagu dwu dni roboczych
    jak czek bedzie gotowy. zadzwonili po czterech no ale nic pobieglem do banku
    odebralem czek i za kilka minut pakowalem go juz do koperty pocztexu i wysylalem
    do UK. wczoraj zadzwonila do mnie babka z miejsca gdzie czek ten dotarl i
    powiedziala mi ze nie moga go zrealizowac poniewaz nie jest to czek bankierski.
    taka sama sytuacje ma moj znajomy <takze BZWBK we wroclawiu> gdzie i co moge
    teraz zrobic?? stracilem ponad 100 GBP, prace w anglii i w polsce. Pomozcie,
    gdzie sie zglosic??

  • 2. Data: 2006-04-27 16:09:50
    Temat: Re: gdzie sie poskarzyc?? BZWBK
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    nn wrote:

    > bankierski. taka sama sytuacje ma moj znajomy <takze BZWBK we
    > wroclawiu> gdzie i co moge teraz zrobic?? stracilem ponad 100 GBP,
    > prace w anglii i w polsce. Pomozcie, gdzie sie zglosic??

    czyli zrobili Cie w bambuko i niekoniecznie to musial byc BZWBK.

    --
    Kajo

  • 3. Data: 2006-04-27 17:08:21
    Od: "t" <...@y...com>

    Użytkownik "nn" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > moge
    > teraz zrobic?? stracilem ponad 100 GBP, prace w anglii i w polsce.

    Ta babka pewna ? Może to oszustka ? I straciłeś tylko 100 ?

  • 4. Data: 2006-04-27 17:17:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 27 Apr 2006 17:36:03 +0200, "nn" <r...@o...pl> wrote:

    >sprawa wyglada w sposob nastepujacy: dostalem prace w UK jako farmaceuta, jednak

    dostałeś? Znaczy masz podpisaną umowę?

    >do UK. wczoraj zadzwonila do mnie babka z miejsca gdzie czek ten dotarl i
    >powiedziala mi ze nie moga go zrealizowac poniewaz nie jest to czek bankierski.

    i z powodu błędnego (rzekomo) czeku...

    >teraz zrobic?? stracilem ponad 100 GBP, prace w anglii i w polsce. Pomozcie,

    straciłeś pracę?

    Wygląda na to, że Twój przypadek to kolejny przykład na prawdziwość
    twierdzenia Einsteina dotyczącego rozmiarów wszechświata :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2006-04-27 17:27:18
    Od: "t" <...@y...com>

    Użytkownik "nn" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    Pomozcie, gdzie sie zglosic??

    Najwyżej na policję, zgłaszając miedzynarodowe oszustwo.
    Nieprawdopodobnym jest, by bank wydał Wam złe czeki bankierskie.
    Jak nie bankierski, to jaki dostałeś ??? Pamiętasz jak wyglądał ?
    Niech ta "babka" od załatwiania roboty w UK Ci go odeśle, to będziesz
    wiedział, czy mówiła prawdę. Na razie wygląda na "firmę" Kant i Oszust Ltd

  • 6. Data: 2006-04-27 18:16:09
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "nn" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > stracilem ponad 100 GBP, prace w anglii i w polsce. Pomozcie,

    a nie mogą Ci tego czeku odesłać

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-04-27 19:07:56
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

> [...]
    > opiewajacy na sume ponad 100GBP. jako ze nigdy tego nie robilem i nie mialem

    Skad wziales slowo "musiales" ? Skąd postawa tej opłaty ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 8. Data: 2006-04-27 19:41:51
    Od: "Kajo" <k...@W...tlen.pl>

    gasper wrote:

    > a nie mogą Ci tego czeku odesłać

    Nie moga mu odeslac, bo na tym polega walek, ze wyludzaja czeki.

    --
    Kajo

  • 9. Data: 2006-04-27 19:56:46
    Od: r...@o...pl

    > farmaceuta, jednak
    >
    > Skad wziales slowo "musiales" ? Skąd postawa tej opłaty ?
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow
    jest to oplata ze rejestracje w izbie farmaceutycznej w UK i na nia tez byl ten
    czek wystawiony poza tym ten czek moze zrealizowac tylko firma/osoba na ktora
    jest wystawiony

  • 10. Data: 2006-04-27 20:08:54
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

> [...]
    > byl ten
    > czek wystawiony poza tym ten czek moze zrealizowac tylko firma/osoba na

    Więc jeśli izba farmaceutyczna jej królewskiej mości nie zrealizowała czeku
    bo twierdzi, że jest to niemożliwe to chyba winna go wysłać do nadawcy? A
    już tym bardziej na jego życzenie.

    Szymon